Semestervikarie administratör till Yilport sökes

Semestervikarie administratör till Yilport sökes

Arbetsbeskrivning

Om Yilport:
 
De flesta av oss kommer dagligen i kontakt med varor som har kommit in via en hamn. 
Juice, möbler, kläder, bilar – listan på saker som passerar igenom en hamn kan göras lång.
Ungefär 95% av de varor som importeras och exporteras i Sverige passerar igenom en hamn på sin väg ifrån leverantör till kund  
YILPORT Nordic lossar och lastar fartyg, järnväg och lastbilar med dessa varor och är en av Nordens största terminaloperatörer. 
 
YILPORT Nordic är beläget i Skandinavien och erbjuder de bästa leveranslösningarna för våra kunder. 
YILPORT Nordic driver terminaler i Gävle hamn, Stockholm Nord och Oslo hamn. 
Samtliga terminaler ligger i anslutning till industriområden med förbindelser till huvudvägar som erbjuder enkel och snabb åtkomst. Vid terminalerna erbjuder YILPORT lagerytor, dygnet runt import och exportverksamhet med stöd av det senaste inom automatiserade logistiksystem samt YILPORT´s oöverträffade kunskap om internationell transport verksamhet. 
 
Om tjänsten:
Tjänsten är tidsbegränsad men kan förlängas och arbetet innebär administration som rapportering, planering/samordning samt administrativt stöd åt chef.
 
Om dig:
Du är en glad, ordningssam person som gillar att jobba på en utvecklande arbetsplats. I jobbet behöver du kunna vara flexibel och hantera många olika uppgifter samtidigt.
 
- Van att jobba med Officepaketet
- Relevant utbildning eller arbetslivserfarenhet inom administration
- Strukturerad
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
 
 
Meriterande:
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter tidigareErfarenhet av och trivs i en industri/maskin/produktionsmiljö
Erfarenhet av ekonomi/arbete i ekonomisystem

 
Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.


TIKK TAKK TIME, Det är vi som är bolaget som hjälper dig in på framtidens arbetsmarknad.
Vi har nya ideér och mycket energi. Som rekryterare är det viktigt med goda kontakter både bland kandidater och företag - Det har vi!

Vi arbetar sedan november 2020 med att erbjuda: enastående tjänster till rimliga priser. Våra anställda har en kundorienterad approach till att matcha rätt kandidat med rätt företag, vilket vi tror leder till nöjda kandidater och företag som söker hjälp åter och åter igen.

Kontakta oss idag om du vill veta mer om vad vi kan göra för dig/er.

Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TIKK TAKK TIME SWEDEN AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2023
  • Ansök senast: 1 juni 2023

Postadress

Nygatan 29
Gävle, 80311

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024