OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inter Agenturer AB har i över 50 års tid importerat olika artiklar främst leksaker, inredningsprodukter, köksartiklar och säsongsvaror. Våra kunder består av detaljister över hela Sverige samt Finland.
Vi söker dig som är , serviceinriktad och har en god kommunikationsförmåga. För att lyckas i rollen behöver du även vara välorganiserad, strukturerad och ha förmågan att hantera flera arbetsuppgifter pararellt. Goda kunskaper i engelska och svenska både tal och skrift är ett krav. Goda datakunskaper är också ett krav. Kunskaper i Microsoft Navision är meriterande. Eftersom vi är ett mindre familjeföretag är det självklart för oss att man är flexibel och har förmåga att snabbt ändra prioriteringar för att kunna lösa ev. problem som dyker upp.
Arbetsuppgifter: Korrespondens med utländska leverantörer. Instansning av artiklar. Leverantörs order. Leverantörsbevakning att leveranserna sker i tid. Ordna med lastning av container samt samlastning. Avstämning fakturor mot orden. Kontrollera underlag till betalningsansvarig.
Vi kommer ha löpande urval med sista datum 2022-06-01. Skicka din ansökan redan idag.