Semestervikarier för kundsupport/transportplanering till miljöbolag

Arbetsbeskrivning

Semestervikarier för kundsupport/transportplanering till miljöbolag
Till semestertider söker vi vikarier för kundsupport och supportplanering till ett miljöbolag i centrala Göteborg. Som kundtjänstmedarbetare och transportplanerare förväntas du bidra med positiv inställning, god service och smidigt kunna axla nya roller. Har du minst 1 års relevant serviceerfarenhet? Då kan den här tjänsten vara för dig. Välkommen med ansökan som semestervikarie via annonsen, tyvärr har vi inte lov att hantera ansökningar via e-post, på grund av Personuppgiftslagen (PUL).

Notera gärna i ditt CV vilken av rollerna du främst är intresserad av.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid, varierade tider mellan 06.00 – 16:30, mellan perioden v.20-33 eller v.27-33.

Arbetsbeskrivning
Vår kund är ett större miljöbolag som med hjälpa av modern teknik siktar på en hållbar miljö. Du sitter centralt i Göteborg, i öppna kontorslandskap med blandade kollegor. Som både kundtjänstmedarbetare och transportplanerare arbetar du serviceinriktat varierade tider mellan 06:00 och 16:30 med lunchrast om 30 minuter. Dina arbetsuppgifter skiljer sig lite beroende på om du söker tjänsten som transportplanerare eller kundtjänstmedarbetare.

• Kundtjänst: ta emot beställningar, frågor och synpunkter via telefon liksom efterföljande orderregistrering.
• Transportplanerare: administrativt och lösningsorienterat kring logistiklösning och transportplanering.
Kvalifikationer
För att bli kvalificerad för tjänsten har du minst 1 års relevant erfarenhet från ett serviceyrke (till exempel butik, kundtjänst, restaurang och/eller försäljning), gymnasieexamen och goda färdigheter i Microsoft Office liksom goda kunskaper i svenska (i både tal och skrift). Vi ser det som plus (men inte krav) om du har arbetat med orderhantering och/eller har telefonvana.

Som person har du:

• En god serviceförmåga med en ljus syn på såväl arbete som kunder.
• Lätt för att lära nytt och prioritera viktiga ärenden.
• Känsla för att hantera kunder i olika faser.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-03-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Annica Magnell | annica.magnell@randstad.se [ mailto:annica.magnell@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 7 mars 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


9 januari 2025

Kundservice projektstöd

Kundservice projektstöd

9 januari 2025

Extrajobb som Handläggare till Fastighetsjouren på Störningsjouren

Extrajobb som Handläggare till Fastighetsjouren på Störningsjouren

9 januari 2025

KUNDSERVICEMEDARBETARE

KUNDSERVICEMEDARBETARE

8 januari 2025