OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din roll
I rollen som Kundservicehandläggare ingår du i vårt Contact Center team som består av 35 kollegor. Vårt uppdrag är att med en god servicekänsla hjälpa våra kunder när det felat samt ge support och stöd i e-handelsfrågor. Vi är en organisation i ständig förändring och arbetar löpande med att förbättra rutiner och processer och strävar efter en ökad digitalisering.
Vad gör du:
Du hanterar inkommande kundreklamationer och returer via mail, chatt och via telefonsamtal.
Du registrerar ärenden, krediterar och orderregistrerar.
Du ger våra kunder support i e-handelsfrågor.
Du arbetar proaktivt och förebyggande genom att larma om fel vidare till berörda avdelningar inom Menigo.
Vem är du:
Du har en god administrativ förmåga och är lösningsorienterad.
Du arbetar strukturerat och är van att klara av ett högt arbetstempo.
Du är en noggrann och ansvarstagande person med förmågan att prioritera ditt arbete och alltid leverera hög kvalitet.
Du har en hög kommunikativ förmåga.
Du är involverande och lätt att samarbeta med, skapar lätt goda relationer till kunder och kollegor.
Du har lätt att lära dig nya uppgifter och ny information och driver din egen utveckling ständigt framåt.
Du har:
Erfarenhet av kundkontakt och god service i både tal och skrift.
Vana att arbeta med olika digitala verktyg och system.
Du är van att klara av ett högt arbetstempo
Du har erfarenhet eller kunskap inom ekonomi.
Kunskap inom mat & dryck
Kompetensen att hantera engelskspråkig kundkontakt.
Semestervikariaten är från 1/5 - 31/8 2022. Vi kommer använda oss av löpande urval.
Din personlighet, motivation och vilja att ständigt förbättra värderar vi högt. Vi strävar efter att vara den bästa, mest personliga samarbetspartnern för våra kunder. Vill du vara en del av vår utvecklingsresa och arbeta för att förenkla våra kunders vardag? Välkommen till oss!
För måltiden är livsviktig för våra kunder, för deras gäster och för oss på Menigo.