OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person som brinner för att ge ”det där lilla extra”?
Bli en del i förändringen av Europas ledande färjerederi
På Stena Line har vi en vision om att allt hänger ihop. Genom att sammanföra människor och varor möjliggör vi tillväxt för både företag och samhället. Vi befinner oss just nu på en spännande resa som drivs av teknik och nya digitala vanor, vilket utvecklar vår verksamhet och skapar värde för våra kunder.
Vi söker nu två stycken säsongsanställda medarbetare på 50 % till vår Check-in i Halmstad. Är du en serviceinriktad person som brinner för att ge det där lilla extra, kanske du vill bli en del av vårt team?!
Vad kommer du arbeta med?
Som medarbetare i Check-in i Halmstad kommer du i första hand arbeta med våra travelgäster. Du är en viktig del av våra kunders första intryck inför deras resa med oss då du är ansiktet utåt för Stena Line. Här får du arbeta med gästservice på flera olika sätt med fokus på våra avgångar. Rollen innebär att få varje gäst att känna sig välkommen och säkra att de får en fantastisk start på sin resa.
Några av dina arbetsuppgifter:
- Incheckning av våra travelgäster som reser med fordon
- Försäljning av resor
- Administrativa arbetsuppgifter emellan avgångarna såsom att besvara mail från kunder
Vem är du?
Hos oss på Stena Line är din personlighet lika viktig som din kompetens. Du brinner för kundservice och att få varje gäst att känna sig välkommen. Du är vänlig, tillgänglig och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Att ta ansvar för dina arbetsuppgifter är självklart för dig och du har lätt för att lära dig nya saker. Ditt arbetssätt är noggrant och du bidrar till ett gott teamsamarbete, samtidigt som du har ett eget driv och för verksamheten framåt. Som person är du mogen och trygg, lockas av utmaningar och vill alltid leverera fantastisk service till våra gäster.
Dina måsten:
- Gymnasiekompetens, meriterande om du har en högskoleutbildning som är relevant för Stena Lines verksamhet
- Är minst 20 år
- Minst ett års sammanlagd arbetslivserfarenhet från resebranschen, logistik, transport eller liknande serviceyrken
- Goda muntliga skriftliga kunskaper i svenska och engelska. Ytterligare språk, särskilt tyska och danska, är meriterande
Intresserad?
Tjänsterna är båda på 50 % från juni till augusti, med placering i Halmstad. Arbetet innebär skiftgång och fördelas på veckans alla dagar. Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt, men dock senast 2021-05-05. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi har kollektivavtal med bland annat Unionen, som du kan kontakta för mer information.
Om du har några frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Irene Sahlin, Customer Service Manager, på 031-85 82 81, irene.sahlin@stenaline.com eller Duty Manager Jessica Allansson, 0739-42 18 28, jessica.allansson@stenaline.com
Om Stena Line
Som ledaren inom hållbar sjöfart har Stena Line Europas största linjenätverk och fokuserar på transport av både passagerare och frakt. Vi är redan över 4300 medarbetare över hela Skandinavien, runt om i Storbritannien och Baltikum och det är tillsammans vi skapar vår framgång. Resan börjar med oss!
Att arbeta på Stena Line är synonymt med en säker arbetsplats och en bra balans mellan arbete och fritid. För oss är det viktigt att vi arbetar för att upprätthålla och utveckla en arbetsmiljö som är hållbar, fri från trakasserier och som ger lika möjligheter till alla. Vi tror på jämlikhet, mångfald och inkludering – och välkomnar alla sökande.
Kontaktpersoner på detta företaget
UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40