Semestervikarier till kundtjänsts verkstäder-2nd line support.

Semestervikarier till kundtjänsts verkstäder-2nd line support.

Arbetsbeskrivning

Clas Ohlson brinner för att förenkla livet. Vi strävar efter att jobba smartare varje dag när vi hjälper kunder med smarta produkter och tjänster som förenklar vardagen. Som arbetsgivare erbjuder vi dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig att vara dig själv. Clas Ohlson har funnits i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att finnas i minst 100 år till.

Tycker du om att hjälpa andra och har lätt för att se lösningen på vardagens praktiska små problem?

Till kundtjänstavdelningen vid huvudkontoret i Insjön söker vi nu semestervikarier till våra verkstäder:

- Maskin
- El
- Multimedia


Som semestervikarie på kundtjänsts verkstäder kommer du att ge produktsupport till våra kunder och medarbetare via telefon och e-post samt arbeta med reparationer och service av våra produkter.

Tiden för sommarvikariaten är i huvudsak från juni t.o.m. augusti men kan variera beroende på tjänst.

Är du personen vi söker?

Vi letar efter dig som har god kunskap om våra produkter, tycker om att supporta våra kunder via telefon och mail samt gärna har erfarenhet från att reparera och serva kunders produkter. Vi vill även att du är en lagspelare som förstår betydelsen av samarbete och öppen kommunikation. Du har relevant gymnasial utbildning och/eller erfarenhet från liknande yrken. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och har god datorvana i de vanligaste Office programmen. Finska språkkunskaper är meriterande.

Passar vi dig?

Vi vill att du ska kliva in här på kontoret och känna att du kan vara precis den du är. Här finns det en sak som sammanför oss alla - allt vi gör binder oss samman och att vi gör det tillsammans som ett team. Det är kärnan i vår kultur och den sätter ord på hur vi vill bemöta varandra och våra kunder. På Clas Ohlson ska alla känna sig välkomnande och uppmärksammade. Vi tror också på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Vi brinner för att förenkla livet. Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder!

Bli en del av oss!

Rekryteringen startar omgående och sker löpande, vi vill därför att du skickar in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt, dock inte senare än 12 april 2021.

Vill du veta mer om vad tjänsterna innebär är du välkommen att kontakta Markus Busk Salo, chef för eftermarknad & produktsupport, som du når på 0247-447 27 eller via mail: markus.busk@clasohlson.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Landestål
+46 247 264 334
Jenny Vapola

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Ohlson Sverige
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2021
  • Ansök senast: 12 april 2021

Besöksadress

Drottninggatan 53, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 53
Stockholm, 11121

Liknande jobb


25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024