OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Region Sörmland, Eskilstuna, Katrineholm och Nyköping
Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss!
Vi söker undersköterskor till sommaren 2022.
Dina arbetsuppgifter
Hälso- och sjukvården i Region Sörmland söker dig som vill ha ett stimulerande arbete med varierande och intressanta uppdrag. Du ska tycka om att arbeta med människor, vara flexibel och ha god samarbetsförmåga och hög ansvarskänsla.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval.
Din kompetens
• Godkänd utbildning till undersköterska med akutsjukvård 200 p och medicin 1 och 2, 100 p.
• Läkarstuderande som genomfört termin 4 till sommaren 2021.
• Sjuksköterskestuderande som genomfört termin 4 till sommaren 2021.
• Annan utbildning eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren prövar likvärdig.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Anställningsform
Tidsbegränsad anställning. Tillträde sker fortlöpande, enligt överenskommelse.
Kom och jobba hos oss på Region Sörmland!
Välkommen med din ansökan, inklusive CV och betyg, snarast eller senast 2022-01-31.
OBS! För att din ansökan ska räknas som fullständig måste du bifoga dina betyg från din, för tjänsten, aktuella utbildning.
Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/)
Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/)
Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.
Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.