Semestervikarierande löneadministratör sökes!

Semestervikarierande löneadministratör sökes!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en sommarvikarierande löneadministratör till Humana Assistans löneavdelning. Här arbetar du tillsammans med engagerade kollegor som dagligen ger utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners och ser till att våra duktiga medarbetare får rätt lön i rätt tid.

Om tjänsten
Som löneadministratör hos oss är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner och omkostnader för personliga assistenter och kunder. I tjänsten ingår daglig kontakt med kunder, personliga assistenter och myndigheter där du hjälper till att svara på frågor om löner, tidrapporter och omkostnader. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är hantering av:

- Tidrapporter
- Löneregistrering
- Traktamenten och utlägg
- Förmånsbeskattning
- Posthantering

I denna tjänst kommer du under första perioden att arbeta med utgångspunkt från vårt Göteborgskontor och under andra perioden kommer du i huvudsak arbeta från vårt Falköpingskontor. De dagliga tågresorna till Göteborg under den första perioden kommer du göra under arbetstid och dina resor bekostas så klart av oss på Humana.

Förutom två introduktionsdagar som genomförs vid vårt huvudkontor i Örebro under vecka 23 kommer du arbeta hela sommaren, från och med vecka 24 till och med vecka 34, halva tiden i Göteborg och halva tiden i Falköping. Förutom arbete i sommar finns också möjlighet till fortsatt anställning på timmar till hösten.

Vem är du?
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord engagemang, glädje och ansvaroch som har erfarenhet av att arbeta med administration, service och kundkontakt. Har du tidigare arbetat med lön, administration och har erfarenhet av Agresso är det meriterande. Det är fördelaktigt om du är student på universitet eller högskola, gärna med inriktning ekonomi eller juridik.

Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. För att trivas i rollen krävs att du är van att hantera flera saker samtidigt, vilket ställer höga krav på flexibilitet och stresstålighet. Du har telefonvana, erfarenhet av kundkontakter och vana att leverera affärsmässig service på hög nivå. Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.

Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana HÄR

Vad händer nu?
Sista ansökningsdag är den 1 maj.Vi ser gärna att du söker omgående eftersom vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Under processen kan du som kandidat få genomföra tester och intervjuer.

Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta gruppchef André Brink som är kontaktperson i denna annons.

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2022
  • Ansök senast: 1 maj 2022

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

22 november 2024