OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi ett flertal sommarvikarier till Humana Assistans löneavdelning och lönesupport i Örebro. Här arbetar du tillsammans med engagerade kollegor som dagligen ger utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners och ser till att våra duktiga medarbetare får rätt lön i rätt tid.
Om tjänsterna
Löneadministratör
Som löneadministratör hos oss är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner och omkostnader för personliga assistenter och kunder. I tjänsten ingår daglig kontakt med kunder, personliga assistenter och myndigheter där du hjälper till att svara på frågor om löner, tidrapporter och omkostnader. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är hantering av:
-Tidrapporter
-Löneregistrering
-Traktamentenochutlägg
- Förmånsbeskattning
Lönesupportmedarbetare
Som lönesupportmedarbetare hos oss är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara kunders och personliga assistenters främsta kontaktväg i frågor om löner och tidrapportering. Du löser enklare ärenden via telefon eller mejl. Det förekommer också övrigt administrativt arbete
Vem är du?
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord engagemang, glädje och ansvaroch som har erfarenhet av att arbeta med administration, service och kundkontakt. Har du tidigare arbetat med lön, administration och har erfarenhet av Agresso är det meriterande. Det är fördelaktigt om du är student på universitet eller högskola, gärna med inriktning ekonomi eller juridik.
Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. För att trivas i rollen krävs att du är van att hantera flera saker samtidigt, vilket ställer höga krav på flexibilitet och stresstålighet. Du har telefonvana, erfarenhet av kundkontakter och vana att leverera affärsmässig service på hög nivå. Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Att jobba på Humana
Vi erbjuder ett omväxlande sommarjobb på vår löneavdelning där du får vara med och bidra till att vår service är tillfredsställande för våra kunder och medarbetare. Semesterperioden är förlagd under perioden juni-september och tjänsterna kan variera i antal veckor. Det kan finnas möjlighet till fortsatt anställning på timmar eller heltid till hösten.
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdeord - engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana HÄR
Vad händer nu?
Sista ansökningsdag för tjänsterna är 28 februari 2022.Vi ser gärna att du söker omgående eftersom vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta semestervikariaten innan sista ansökningsdag.
Under processen kan du som kandidat få genomföra tester och intervjuer.
Sommarvikariaten är heltid, måndag till fredag 08:00-17:00 med möjlighet till flextid. Du jobbar från vårt Örebrokontor.
Vill du veta mer om tjänsterna eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta någon av våra gruppchefer Linda Eriksson eller André Brink som är kontaktpersoner i denna annons.
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult