Senior Account Manager med regionsansvar till växande Seriline!

Senior Account Manager med regionsansvar till växande Seriline!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten:

Seriline AB (https://www.seriline.com/se/om-oss) är ett starkt växande bolag som inriktar sig på identitets- och accesshantering och har en bred portfölj. Med flera år i branschen har de utvecklat egna programvaror, webblösningar, säkerhetssystem, hårdvaror och tjänster för att förenkla flöden till användarvänliga processer med sekretess och integritetshantering av identiteter.

Seriline startade sin verksamhet som enskild firma 1986. Med en reprokamera och ett mörkrum i Stockholmsförorten Svedmyra gjorde de en original på film och arbetade med screentryck. Sedan dess har bolaget vuxit i raketfart och tillhandahåller idag alltifrån SaaS-lösningar till passerkort för företag, både inom privat och offentlig sektor runt om i landet.

Seriline söker nu ytterligare två relationsskapande, drivna Senior Account Managers till säljteamet som vill vara med och ta den blomstrande affären till nästa nivå, kanske är du en av dem? Tillväxten fortsätter och här har du chansen att hänga med på en spännande resa!

Du erbjuds:

- En roll med stort eget ansvar och frihet i ett företag som investerar i din utveckling

- Goda förmåner, familjär stämning och trevliga gemensamma aktiviteteter

- Men kanske framförallt... ett gäng härliga kollegor som ger dig både stöd och ett gott skratt



Arbetsuppgifter:

I rollen kommer du att ha eget ansvar för en tilldelad region. Där kommer du att jobba för långsiktiga relationer med såväl kunder som återförsäljare via kontinuerliga kundbesök. Du kommer också ansvara för att driva affären framåt och utveckla samarbetet med både nya och befintliga kunder. Här arbetar man inte med krängigt sälj utan förtroendeingivande relationsbyggande med kunds bästa i fokus!


Du kommer till exempel att:

- Arbeta för att bibehålla och utveckla relationer med befintliga kunder

- Kartlägga och prospektera nya kunder och affärssamarbeten i din region

- Inneha en rådgivande roll mot kunder, återförsäljare och partners

- Utveckla och utbilda återförsäljare



Vi söker dig som

- Har 3-5 års erfarenhet av kvalitativt sälj

- Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

- Erfarenhet av Windows 365

- Har ett intresse för säkerhetsteknik



Det är meriterande om du:

- Har tidigare erfarenhet av passersystem eller säkerhetsbranschen

Som person ser vi att du är:

- Affärsmässig


- Ihärdig


- Relationsskapande


- Strukturerad





Praktisk information:

- Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

- Omfattning: 100%

- Anställningsform: Tillsvidare, med provanställning som start

- Lön: Fast enligt överenskomelse

- Placering: Stockholm

- Kontaktuppgifter: Vid frågor kontakta elvira.larsson@klaraconsulting.se



Rekryteringsprocessen hanteras av Klara Consulting. Vår kunds önskemål är att alla ansökningar går via oss.

Vi tillämpar löpande selektering och annonsen kan komma att tas ned när vi har ett tillfredsställande urval.





Om företaget:

Seriline är ett företag med inriktning på identitets- och accesshantering (IAM). Genom att kombinera den senaste tekniken med mångårig erfarenhet har vi på Seriline utvecklat egna programvaror, webblösningar, säkerhetssystem, hårdvaror och tjänster för att förenkla flöden till användarvänliga processer med sekretess och integritetshantering av identiteter.

Läs mer om företaget: HÄR (https://www.seriline.com/se/om-oss)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Klara Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2022
  • Ansök senast: 27 maj 2023

Liknande jobb


Business Manager Project

Business Manager Project

20 november 2024

19 november 2024