Senior Account Manager till bolag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Bolaget är en ledande aktör inom professionell utbildning för specialister och ledare inom både privat näringsliv och offentlig sektor. Bolaget har under de senaste åren haft en mycket stark utveckling och är idag ett av Sveriges ledande företag inom sin nisch.

Om rollen

I rollen som Senior Account Manager är du expert på dina kunders verksamhetsområden och ger proaktiv rådgivning kring deras utbildningsbehov. Du kommer att kommunicera med beslutsfattare och specialister i syfte att skapa mervärde för både dem som enskilda individer och deras organisationer i sin helhet.

Du kommer att ansvara både för nykundsanskaffning samt att bearbeta befintliga kunder inom din portfölj. Kunden erbjuder både fysiska utbildningar i klassrum och digitala utbildningar på distans. Dina primära arbetsverktyg är dator och telefon men det kommer även att förekomma fysiska möten.

Som Senior Account Manager kommer du att samarbeta med bolagets marknadsavdelning och utvecklingsavdelning. Vidare kommer du att ha möjlighet att påverka olika delar av arbetet såsom leadsgenerering och produktutbud.

Om dig

Vi söker dig som har ett genuint intresse för att driva och utveckla affärer. Du behöver ha tidigare erfarenhet inom försäljning och vi hoppas att du som person är initiativtagande, strukturerad samt ser till att genomföra ditt arbete.

För att lyckas och trivas i rollen är det viktigt att du värderar byggandet och förvaltandet av kundrelationer samt att du är pedagogisk och kommunikativ i ditt arbetssätt. Avslutningsvis ser vi att du är orädd och vågar ta plats samtidigt som du är mån om att det går bra för dina kollegor. Du gillar att dela med dig av dina kunskaper till övriga kollegor för att på så sätt vara med och bidra till bolagets fortsatta tillväxtresa.

Omfattning, arbetstider och tillträde

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från kundens fina kontor centralt i Stockholm där även deras kurslokaler är placerade. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag och du kan även arbeta hemifrån någon gång i veckan när du är trygg i rollen.

Hur söker du?

Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2023
  • Ansök senast: 29 mars 2024

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Innesäljare

Innesäljare

25 november 2024