OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Big Travel söker en Senior Aministratör till Invoice teamet
Resebolaget BIG Travel Sweden AB är ett privatägt aktiebolag inom Taptumkoncernen.
BIG Travel är ett ledande bolag inom segmentet offentlig upphandling och digital utveckling för affärsreseförsäljning. BIG Travels mål är att bli den främsta digitala fullserviceresebyrån. Detta gör vi genom att följa våra ledord som genomsyrar hela verksamheten: stolt framåt tillsammans. Vi är stolta över det arbete vi gör, vi siktar framåt och arbetar tillsammans.
Om tjänsten/ arbetsuppgifter
Främsta arbetsuppgifterna man har på daglig basis är:
Utfakturering av ordrar som inte hanterats automatiskt
Support i faktureringsfrågor såväl internt som externt
Avstämningar av tågbiljetter, flygbiljetter, kreditkort och liknande
Utredning av kundreklamationer samt avvikelse
Om dig
Vi söker dig med erfarenhet av administrativt arbete inom resebranschen. Du trivs att arbeta i ett drivet, sammansvetsat arbetslag med högt tempo och glatt humör. Tjänsten innebär mycket frihet under ansvar och du har inga problem med att arbeta självständigt såväl som i team. Du har förmåga att hantera deadlines, tids optimering och digitala system utan bekymmer. I och med att du i din roll har flera kontaktytor är du kommunikativ och trivs i sociala sammanhang. Vidare har du en nyfiken och positiv approach, är lösningsorienterad samt positivt inställd till förändrings- och förbättringsarbeten.
Vi söker dig som vill vara med på vår resa mot att bli den främsta digitala fullserviceresebyrån genom att arbeta stolt, framåt tillsammans!
Viktigt personliga egenskaper
Att du har en stark administrativ ådra
Att du är flexibel och kan prioritera uppgifter självständigt
Att du är en prestigelös och lösningsorienterad teamplayer
Engagerad
Proaktiv och ansvarstagande
Resultat- och utvecklingsorienterad
Förmåga att prioritera så att de viktigaste sakerna blir gjorda först
Kvalifikationer som krävs/ är meriterande
Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift (KRAV)
Att du har Resebyråerfarenhet
Att du har erfarenhet av arbete i Amadeus (KRAV)
Att du har goda kunskaper om IATA och köhantering
Att du har erfarenhet av biljettering
Att du har erfarenhet från GDS:er såsom Galileo/Travelport
Att du har erfarenhet av arbete med Linkonline
Att du har god förståelse för historik i PNR
Arbete i Microsoft Dynamics Finance & Operations
Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på olivera.cvetkovic@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!