Senior Administratör/Koordinator till myndighet

Senior Administratör/Koordinator till myndighet

Arbetsbeskrivning

Vi söker en senior Administratör till ett långt uppdrag hos vår kund (en myndighet) i Stockholm. I rollen som Administratör kommer du att vara placerad på enheten för IT-support. På enheten finns också kundens internservice som inkluderar bland annat samtliga fastighetsrelaterade frågor och uppgifter, dvs. allt som kopplar till facility management. Som Administratör kommer du att arbeta i funktionen internservice med fokus på uppgifter som kopplar till just facility management. Ett särskilt nära samarbete kommer att finnas med den person som idag har ett samordningsansvar för dessa frågor. Dina arbetsuppgifter kommer inledningsvis vara att genomföra olika typer av inköp, beställningar och upphandlingar. Exempel på sådana anskaffningar är brandskydd, kaffeautomater, lokalvård, frukt samt möbelbeställningar. Upphandlingar sker i samarbete med kundens upphandlingsenhet som ansvarar för process och upphandlingstekniska frågor. I rollen ingår därför även att behovsinventera inför inköp och upphandling, analysera samt att skriva krav. Det ingår också att följa kundens processer och rutiner. I rollen kan det även komma att ingå att stödja i olika typer av lokalprojekt, planering för omflyttar och fastighetsrelaterade frågor. Även andra kvalificerade administrativa uppgifter ska kunna utföras. Vi söker dig med följande erfarenhet:
- Minst fem års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete
- Minst två års erfarenhet inom offentlig sektor
- Erfarenhet av inköp och beställningar inom området facility management
- Administrativt arbete kring rutiner och processer
- Erfarenhet av arbete som kräver en mängd interna och externa kontakter
- Mycket god förmåga att formulera sig skriftligt och muntligt på svenska

Hur du ansöker

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2021
  • Ansök senast: 24 oktober 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


27 december 2024