OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som brinner för kunder, sälj och affärer. Har ett starkt driv och engagemang, vill jobba i en entreprenöriell kultur och i ett tillväxtbolag där du har stor möjlighet att växa tillsammans med företaget.
Smartify erbjuder teknisk support, installation, rådgivning och servicetjänster för hemmet och företaget. Vi är idag marknadensledande inom våra tjänster på valda marknader. Bolaget är rikstäckande med servicekontor i Solna business park. Leveransorganisationen och företagets tekniker hanterar varje dag flera hundratals olika installationer och supportuppdrag.
I rollen som Senior Area Manager har du ett övergripande ansvar för att flödet från order till leverans löper på enligt plan. I rollen innebär även resultat-, kund- och medarbetaransvar inom området för ditt team av tekniker. Du ansvarar även för bolagets kundservice och 7 medarbetare i kundserviceteamet.
Du ansvarar för löpande uppföljning av den dagliga verksamheten inom ditt leveransområde samt kvalitetssäkring av leveransprocessens alla delar från beställning till utförd arbetsorder.
Du förväntas själv arbeta i processen i den dagliga driften nära ditt team för att på bästa sätt skapa förståelse för vad vi behöver fokusera på för att kunna bli ännu bättre.
Du är även ansvarig med att fortsätta bygg upp och utveckla vår kundservice/sälj, driver systematiskt kvalitetsarbete och projektleder driftrelaterade projekt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:
- Ansvara för kvalitetssäkring av leveransprocessen och att arbetsorder uppnår sina målvärden.
- Följa upp och säkerställa att kundlöften upprätthålls genom att se till att vi levererar det vi har utlovat.
- Administrera bemanning/schemaläggning utifrån styrkort och budget från din närmsta chef.
- Vara aktiv i att bygga, utveckla och driva bolaget i framåt i stark tillväxt.
- Äger och ansvarar för att upprätthålla och utveckla rutiner & processer inom driften, inklusive implementering och uppföljning.
- Ansvarar för att löpande analysera verksamhetens KPI:er samt följa upp nyckeltal och mål
Din bakgrund:
- Stort intresse för IT och teknik.
- Mycket god erfarenhet från en roll som ledare.
- Starkt track record av att driva förändring, bygga kultur och bygga bolag, med goda resultat.
- Dokumenterad erfarenhet av att ha resultat- och budgetansvar för ett större område.
- Mycket goda kunskaper i Excel och PowerPoint.
- Vi ser att du besitter en universitetsutbildning inom ekonomi, industriell ekonomi eller motsvarande.
Tjänsten är en tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning med placering i huvudkontoret i Solna. Sista ansökningsdag är 20/4 men vi intervjuar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten tidigare om vi hittar rätt person!
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia