Senior backofficemedarbetare till Axactor

Senior backofficemedarbetare till Axactor

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Axactor är på frammarsch och är just nu ett av Sveriges mest expansiva företag inom kredithantering och inkasso. Nu hjälper vi Axactor att hitta nya stjärnor.

Vi söker dig som arbetat med inkassorådgivning och som vill vara med på en spännande tillväxtresa. I dina arbetsuppgifter ingår det att handlägga kundernas ärenden utifrån inkassoprocesser samt rutiner och du kommer att arbeta med hela kedjan, från a till ö. Du får vara med ta beslut om åtgärder kopplade till respektive ärende, vilket kan vara utmanande och kräver en sund och pedagogisk framtoning. Du kommer att vara en rådgivande handläggare gentemot kunder och är även den som har kontakt gentemot myndigheter.


Din profil
För att trivas i rollen som senior backofficemedarbetare tror vi att du har 3-5 års erfarenhet från inkassorådgivning och har med fördel haft varierande arbetsuppgifter, gärna inom backoffice, som du nu kan använda i en och samma roll. Har du även arbetat med rådgivning gentemot företagskunder är detta mycket meriterande.
Vi ser gärna att du är en person som trivs med att skapa relationer och har förmågan att prioritera. Du ingår i ett härligt team där ert fokus tillsammans är goda resultat, nöjda kunder och en hög servicenivå.

Vi tror att du är utbildad inom ekonomi/juridik men vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samt erfarenhet från inkassorådgivning.
Du talar och skriver svenska obehindrat och hanterar det engelska språket flytande i tal och skrift. Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition, noggrannhet och positiv inställning är a och o.



Om företaget
På Axactor hjälper du människor och företag med inkasso. Företaget genomsyras av en tro på stark kompetens och förståelse för kundernas leveranser. Målet är att vara i ständig utveckling och aldrig vara rädd för smarta system eller digitala verktyg. Företaget startade 2015 och har sedan dess utmanat verksamhetsområdet i en bransch som av många uppfattas som långsam och stel. Här vill Axactor vara tillgängliga och stå för energi. Läs mer företaget på länken nedan.

https://www.axactor.se/

Tjänsten är på heltid, mån-fre
Kontoret är beläget i centrala Göteborg.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejlar din ansökan till emma@bemanningskontoret.se

Vi går igenom ansökningarna kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi tar utdrag ur belastningsregistret samt gör kreditupplysning som en del av processen i denna rekrytering.

Vi tar ej emot ansökningar via länken


Om oss
Vi växer - väx med oss!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2020
  • Ansök senast: 10 april 2020

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024