OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Som Senior Customer Service Coordinator på Teleperformance ansvarar du för att driva kunduppdrag enligt kundens och Teleperformance riktlinjer. Du ansvarar bland annat för produktionens nyckeltal och kvalitetsmål KPI:er (som servicenivåer, samtalstider, medlyssningar ect.) enligt TPQFU och COPC. Du har även ansvar för produktionens ekonomi som rapporteras direkt till Contact Center Manager. Du har fullständigt personalansvar över Teamledarna och agenter samt att säkerställa att produktionen har tillgång till nödvändiga resurser som personalbehov och utbildning. Du ansvarar för avstämningsmötena med kund enligt SOW och håller även dialogen med kunden på daglig basis. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i ett callcenter men främst inom kundservice och av att leda projekt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av att arbeta enligt COPC. Ditt arbete på Teleperformance kräver att du är drivande, initiativtagande, flexibel, resultatinriktad samt att du har ett intresse för affärer. Du är strukturerad och har en administrativ talang, du är serviceminded och lyhörd för kundens krav och önskemål. Vi söker dig som är flytande i svenska och engelska i både tal som skrift. Du är resultatorienterad, har ett strukturerat arbetssätt, är detaljorienterad, analytisk lagd och har ett logiskt tänk. Som Senior Customer Service Coordinator erbjuds du en spännande, utvecklande och krävande befattning i en växande bransch. Även om vi har ett etablerat arbetssätt ser vi gärna att du kommer med nya tankar och ideer samt är med och driver både projektet och företaget framåt. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast. Urval och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman