OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Vill du vara med i förändringsarbete och hjälpa ett av Sveriges mest välkända företag att sätta morgondagens rutiner inom ekonomiavdelningen? Då är detta uppdraget för dig!
Var? Norrort, Stockholm
När? Start så snart som möjligt
Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting
Om Rollen:
Som ekonomiassistent hos vår kund får du vara med i händelsernas centrum och tillsammans med både seniora samt juniora kollegor skapa förändring. Företaget står inför ett systembyte och ställs inför många utmaningar med vad ett systembyte innebär. Rollen är både en förvaltande och en förändringsdriven roll, för dig som ekonomiassistent betyder det att upprätthålla ett välfungerande arbetsflöde samtidigt som du arbetar med att utveckla befintligt arbetssätt.
Arbetsuppgifter:
Förvalta, driva förändring och vidareutveckla processer inom leverantörsreskontra.
Skapa ett arbetssätt som grundar sig i ett proaktivtankemönster för att kunna se potentiella utvecklingsområden och förutse potentiella risker.
Identifiera lösningar på dagens utmaningar inom ditt arbetsområde och aktivt implementera lösningarna.
Sedvanliga arbetsuppgifter som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra.
Vem är du?
Vi söker dig som ständigt vill utvecklas och även bidra till att din omgivning utvecklas.
Du vill komma med nya idéer och är inte rädd för att testa dina idéer för att uppnå bättre resultat. Du kommer att ha många kontaktytor och vi värdesätter att du har en god kommunikationsförmåga samt samarbetsförmåga.
Vi ser att du har minst några års erfarenhet inom liknande roller med goda resultat. Som person är du driven och vill uppnå bäst möjliga resultat. Du är inte rädd för att ställas inför komplexa frågeställningar och föreslå potentiella lösningar. Ett stort systemintresse kommer att vara till din fördel för din framgång i denna roll.
Du uppskattar att arbeta i en teambaseradmiljö där laganda är mycket viktigt.
Krav:
Starka redovisningserfarenheter
God förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift på engelska
Mycket goda kunskaper i Microsoft Excel
Analytisk och kritiskt tänkande
Proaktiv
Initiativtagande
Prestigelös
Meriterande:
Ekonomiutbildning
Goda systemkunskaper
Erfarenhet från större organisationer
Serviceinriktad
Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!
Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se
Vid frågor, kontakta Mattias Nordström på Mattias@deltaconsulting.se eller 076-104 34 29.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.