OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Delta Consulting har nu fått äran att hjälpa till att rekrytera en ny medarbetare till vår kund i Hammarby sjöstad!
Start: Omgående (eller när rätt kandidat är tillgänglig)
Längd: 6 månaders hyrrekrytering
Plats: Hammarby Sjöstad
Vår kund
Vår kund är ett ungt och innovativt fastighetsbolag med fokus på digitalisering och utveckling av förvaltningsbranschen. Här hittar du en miljö för nyskapande och nyfikenhet som präglas av drivna och passionerade kollegor.
Med fräscha lokaler i Hammarby Sjöstad är detta en arbetsplats som är ständigt utvecklande med en stor positivitet hela i företaget. Här gäller frihet under ansvar med hög grad av flexibilitet samt hybridarbete. Bolaget har som mål att du som medarbetare ska känna att du är självständig och kan påverka din egen miljö och bolagets utveckling.
Här finner du en organisation som är platt! Du kommer arbeta nära och lära dig av både VD och företagets ägare.
Din profil
Vi söker dig med erfarenhet av ekonomi, gärna inom fastighetsbranschen. Du är ansvarstagande, relationsbyggande, kommunikativ samt en lagspelare. Du är nyfiken och en problemlösare som ständigt vill utveckla dig själv och din miljö. Som person är du transparant i din kommunikation och föredrar en arbetsmiljö med "högt i tak".
Rollen hos vår kund är bred, du kommer få jobba med kundansvar, rådgivning, uppföljning och kvalitetskontroll av bokföringen samt ekonomisk konsultation. Du erbjuds även möjligheten att vara med och förbättra samt utveckla avdelningens processer och rutiner. Här finns det stor potential att bli en viktig och bärande del av bolaget. Det viktigaste i denna roll är din personlighet och att du har drivet att lära dig.
Huvudsakliga programvaror är Fortnox och Hogia.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Kundansvar - kundkontakt är stort fokus i denna roll
- Styrelsekonsultation, föreningsanalys och styrelseutveckling
- Förvaltnings-, leverans- och uppföljningsansvar
- Ekonomikonsultation, ekonomiska utredningar och planering
- Ad Hoc
Skallkrav:
- Flera års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete med redovisning
- Akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande kunskaper förvärvade genom erfarenhet inom bostadsrättsförvaltning.
Meriterande:
- Utbildning inom fastighetsförvaltning
- Tidigare erfarenhet av lön
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Karl Petrén på karl@deltaconsulting.se eller 072-014 36 09.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson