Senior Facility Manager

Senior Facility Manager

Arbetsbeskrivning

Senior Facility Manager

Nu söker vi efter vår nästa stjärna som kollega! Har du bakgrund inom FM eller annan servicebransch och några års erfarenhet av att leda personal direkt eller indirekt och vill ta nästa steg i din karriär? Ta chansen att arbeta som kundansvarig inom outsourcad drift av fastigheter, med både operativt och ekonomiskt fokus.

Sök tjänsten idag då urval sker löpande!


Som Senior Facility Manager du kommer att ingå i ett team som har helhetsansvar för att leverera i enlighet med våra affärsöverenskommelser, leverantörskontrakt och uppsättning av service samt engagera och skapa gemenskap för att medarbetare ska trivas och vilja leverera sitt bästa. Du kommer att vara avgörande för att säkerställa att våra fastigheter är i bästa möjliga skick, uppfyller alla myndighetenskrav och möter våra interna standarder.


Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Skapa och utveckla goda relationer med medarbetare och våra kunder
* Affärsutveckla leveransen
* Söka möjligheter att förbättra tjänsterna och att leverera dessa på ett optimalt sätt
* Identifiera och leverera innovationer
* Genomföra ekonomiska rapporter och affärsanalyser
* Hantering av leverantörskontrakt för tredje part i linje med kundens förväntningar av serviceleverans.
* Säkerställa kvalitet och säkerhet, i enlighet med lagbestämmelser och vårt SLA (Service Level Agreement) som är kontrakterat med kund.
* Kunna skapa en god förståelse för aktuell lagstiftning i miljö-, säkerhet- och kvalitetsrelaterade frågor.


Vi söker dig som är/har:

* Positiv och nyfiken på att lära sig nya saker.
* Förmågan att skapa långsiktiga & förtroendebaserade relationer.
* Förmågan att arbeta självständigt och känner sig bekväm att fatta beslut.
* Erfarenhet att leda, engagera och utveckla medarbetare.
* God kommersiell förståelse, med ekonomiska färdigheter, inklusive förståelse av SLAs och KPIs samt kontraktshantering
* Ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter.
* Stresstålig, bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat med god konflikthanteringsförmåga.
* Utmärkt kommunikationsförmåga på både engelska och svenska, såväl skriftligt och muntlig
* Datakunskap, är van vid att arbeta i flera olika datasystem inkl. Microsoft Office.



Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm.
Tjänsten är på 100% och tillsvidare med placering i Helsingborg .
Känns denna roll intressant, ansöka redan idag! Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Helena Jelic tel +46 (0)73-076 92 78

CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CBRE GWS Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2024
  • Ansök senast: 29 oktober 2024

Liknande jobb


7 juni 2024

2 juni 2024

29 maj 2024