OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu Integrationsutvecklare, till din hjälp har du tillsammans med teamet befintliga IT- och integrationsarkitekter, kravanalytiker och specialister i respektive utvecklingsprojekt. Teamet rapporterar till den ansvarige Produktägaren som också kommer att styra och prioritera inkommande uppdrag.
Arbetsuppgifter:
- Ta fram design och utveckla integrationslösningar för olika projekt
- I samverkan med utvecklingsprojekten beskriva de informationsobjekt som skall utbytas.
- Identifiera lämpliga överföringsprotokoll
- Ta fram mappningsspecifikation där så krävs.
- Stödja andra utvecklare i utvecklingsarbete av integrationslösningar i MuleSoft-plattformen och MuleSofts API Management.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Högskoleexamen eller YH utbilding i datorrelaterat område.
- Minst 5 års arbetslivserfarenhet av utveckling de senaste 10 åren.
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet av design och utveckling av integrationer i en integrationsplattform de senaste 5 åren. T.ex AnyPoint, Biztalk, Message broker, Tibco API & integration, AWS gateway, WSO2, Apache servicemix eller liknande.
- Minst 1 år med arbete inom design och utveckling av HTTP REST API-er.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 2 års (senaste 5 åren) arbetslivserfarenhet av integrationsdesign och integrationsutveckling i AnyPoint plattform
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom offentlig förvaltning
- Minst 6 månader arbetslivserfarenhet av cloudtjänster i AWS
- Minst 2 års erfarenhet senaste 5 åren av agila utveckingsprocesser.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström