OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN:
Som senior IT-support kommer du jobba i ett team med sju sammansvetsade kollegor som tillsammans ansvarar för att supportera kollegorna internt med IT-relaterade frågor. Kundföretaget har en bred support där de hjälper till med allt från kontorshantering, applikationer till hårdvara. Du äger dina ärenden från början till slut och kommer ha varierande arbetsuppgifter.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
Registrera, följa upp och lösa ärenden och incidenter.Felsökning och åtgärdsarbeteKontakt med externa parter så som leverantörer i samband med ärendenFölja upp och utvärdera ärenden för att ta fram och föreslå proaktiva åtgärder.
VI SÖKER DIG SOM:
Eftersom kundföretaget har ett omgående behov så kräver det att du har arbetat med first/second line-support tidigare. Vi ser gärna att du har 2-4 års erfarenhet och arbetat med ärendehanteringssystemet Jira och affärssystemet Navision.
Som person är du serviceinriktad och duktig på att kommunicera i tal och skrift. Du gillar att ta ansvar och försöker alltid hjälpa ditt team på bästa sätt.
Vi ser att du har:
2-4 års erfarenhetKunskaper i Jira och Novavsion.
OM KUNDFÖRETAGET:
Kundföretaget kan erbjuda en dynamisk miljö i en framtidsbransch där de agerar på svenska marknaden, men med internationella muskler. Kundföretaget är i början på en spännande resa med entusiastiska ägare samt duktiga och kompetenta medarbetare.
OM ANSTÄLLNINGEN:
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday. Uppdraget är initialt på fyra månader heltid men med chans till förlängning.
ÖVRIG INFO:
· Omfattning: Heltid
· Start: Omgående
· Placering: Stockholm
· Rekryteringsansvarig: Mattias Isik
· Lön: Marknadsmässig
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
OM FRIDAY:
Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.
Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!