Senior kundsupport-specialist

Senior kundsupport-specialist

Arbetsbeskrivning

Har du några års erfarenhet inom kundsupport och är redo för nästa steg i din karriär? Har du utöver detta ett intresse för bilar och vill arbeta med att ge professionell service - då är du vår nästa kollega!
Vad erbjuder vi dig
Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa som individ tillsammans med ett engagerat team. Du får bygga en karriär inom retorik, bemötande och service. Din anställning startar med ett introduktionsprogram där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Har du rätt ambitioner kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
Utöver våra nyrenoverade lokaler i Kista med härliga kollegor och engagerade ledare får du även:
Kollektivavtal
Tjänstepension
Rikskortet
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter
Utbildning

Din roll som Senior Kundsupport-specialist
I din roll är det naturligt att ta ansvar för dina juniora kollegor i samråd med er Team Leader för att skapa goda kundrelationer och ge professionell service. Struktur, fokus och lugn är ledorden du arbetar med - ankaret som håller fast teamet när det stormar.
Vidare kommer du att få mycket stöttning för att du på sikt kunna axla ett större ansvar i en ny och ledande position.
Övriga arbetsuppgifter som ingår är:
Bemöta kunder per telefon och mail
Assistera i coachning
Utveckling av våra rutiner och processer för att säkerställa en fläckfri leverans

Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Måndag-fredag, kl 08:00-17:00
Anställningsgrad: 100%
Kollektivavtal: Unionen
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader, arbete sker på plats
Startdatum: 2022-08-29


Om dig
Som person har en förmåga att leda och motivera dina kollegor i det dagliga arbetet. Du kan behålla fokus, har en god prioriteringsförmåga och är strukturerad. Vidare har du en stark vilja att uppnå uppsatta mål och ta ett större ansvar för teamet. Du är lösningsorienterad med ett innovativt tankesätt. Du är flexibel och motiveras av att arbeta i ett team.
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du har ca 2-4 års erfarenhet inom kundservice
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav

För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans

Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju om din profil överensstämmer med det vi söker. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com
Om Transcom 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 23 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin

HR Manager Louise Anderberg

Rekryterare Eva Hägglund

Rekryterare Marie Johansson

HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Stockholm Stockholm
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 26 augusti 2022

Besöksadress

Rålambsvägen 17, 10 tr
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024