OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Till en av våra avtalskunder söker vi nu en Projektadministratör som kommer att jobba tillsammans med projektledning och ansvara för planering, ekonomi, dokumentering och uppföljning. Du kommer att vara den som är med och ser till att projektet fortgår enligt plan och fyller en centralfunktion i att uppnå projektets målsättningar.
Uppdraget löper på minst ett år med eventuell förlängning.
Startdatum är 1 Juni 2014
Vem är du?
Du bör ha en gedigen bakgrund inom projekt, helst minst tre års erfarenhet. Du är en kompetent administratör som känner till verktyg om metodik inom området projektplanering och är van att hantera de situationer som uppstår i olika projektfaser och kan även agera som en samlande kraft kring projektets utmaningar och förutsättningar. Vi ser att den som är sökande har mycket goda sammarbetsegenskaper samtidigt som man är metodisk och noggrann.
Erfarenhet av MS Project eller Primavera är ett nödvändigt krav.
Vad kan vi erbjuda dig?
Experis eftersträvar mångfald.
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi har nästan bara längre uppdrag, så du inte ska behöva hoppa runt och inte riktigt få visa vad du går för. Här får du också en utvecklingsplan, så både du och din konsultchef har förståelse för vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag, avtal gällande hushållsnära tjänster och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.
Kontaktperson
För detta konsultuppdrag ansvarar konsultchef Pär Rylöv. För ytterligare frågor ring 031-617236 alt mail: par.rylov@se.experis.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Sjöberg
08-736 29 59
Lisa Lundeberg
08-4523367
Sonja Sand
016-15 57 37
Anna Aurell-Sundvall
08 - 736 29 66
Nina Rydingsvärd
013-355505
Hanna Eriksson
+4611194358
Magnus Carlhielm
0470-745587
Mattias Larsson
042 37 16 12
Camilla Rippe
031-61 72 67
Åsa Mårtensson
031-61 72 20