OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Homage är en modern kommunikation- och marknadsföringsbyrå som startades hösten 2018 och har sedan dess haft en stark positiv utveckling med ambitionen att fortsätta så. Vi har idag 20 anställda som jobbar hårt för att ge bästa tänkbara service i ett nära samarbete med beställaren. I Januari 2021 öppnade vi även en digital avdelning för att bredda vårt erbjudande som i dagsläget består av 4 medarbetare.
Din roll
Vi söker nu för Homages räkning en senior projektledare. Här kommer du bli del av ett team som har högt i tak och inte räds nya uppdrag där en lösning inte alltid är given. Företagskulturen är väldigt viktig hos Homage där de tycker om att umgås, prestera och ha kul tillsammans. På Homage är utvecklingsmöjligheterna stora och på sikt kan det innebära att du får personalansvar.
Rollen innebär ett stort ansvarstagande över nyckelkunder och leveransen av uppdrag, men även ett viktigt engagemang i konceptutveckling och den kreativa processen i säljarbetet. Tjänsten är tillsvidare och placerad på Homages kontor i Stockholm.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Kreativt arbete i form av utveckling av nya koncept kopplade till event och upplevelser för Homages kunder
- leda arbetet framåt i pågående kunduppdrag, ansvar för budget, koordinering, rekrytering av eventpersonal, fakturering samt löpande dialog och vägledning mot kund med högsta servicenivå och personlig professionalism
- leda arbetet framåt team (tillsammans med produktionsledare eller flera inblandade).
Din profil
Vi söker en senior projektledare med flera års erfarenhet inom event- och upplevelseindustrin. Du har mycket god kunskap i Keynote eller Powerpoint och känner dig väl förtrogen med att bygga och hålla presentationer för kund. Vidare ser vi att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Utbildning inom området är meriterande och du får gärna ha erfarenhet som eventpersonal och/eller en bakgrund som produktionsledare.
Som person är du social, strukturerad och driven. Vi tror att du gillar snabba processer och att ha många uppdrag igång samtidigt. Du trivs som bäst när du arbetar mot gemensamma mål i nära samarbete med andra.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Homage med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Matilda Höglind på telefonnummer +46 72 253 92 53 Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)