Senior Redovisningskonsult till BDO i Sollentuna

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Redovisningskonsult kommer du arbeta med löpande bokföring, avstämningar, löneadministration, bokslut, årsredovisningar och deklarationer. Du kommer ha hand om ett flertal kunder inom olika branscher med varierad storlek. Du kommer agera bollplank och det är därför viktigt att du är duktig på att bygga relationer och har en hög servicekänsla.
På kontoret i Sollentuna har du 25 kollegor inom olika affärsområden.


Om företaget
BDO i Sverige har ca 650 anställda på drygt 20 kontor vilket bidrar till den familjära kulturen och att varje medarbetare känner sig sedd. Vi satsar på individuell utveckling och förstår att du måste trivas för att utvecklas och utvecklas för att trivas. Hos BDO involveras du i hela kundprocessen vilket ger dig möjlighet att jobba nära våra kunder. Vårt breda tjänsteutbud innebär att vi kan hjälpa kunderna på många plan. Därmed växer både du, ditt team och vi som bolag.

Vi erbjuder dig ett konkurrenskraftigt anställningserbjudande med bland annat ett gediget friskvårdspaket där vi förutom en generös friskvårdspeng även erbjuder dig möjligheten att delta i olika lopp, hälsoundersökningar och massage. Men vi vill ju även ha kul på jobbet och har därför en festkommitté som samordnar både julfest, sommarfest och andra tillställningar med hela regionen


Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som Redovisningskonsult, gärna auktoriserad med inget krav. Är du en person som gärna vill bli och har kunskapen att bli auktoriserad och ser det som ditt nästa steg i karriären? då kan du vara den vi söker.

Personliga egenskaper: För att trivas i denna roll bör du vara målfokuserad, driven samt ha en god analytisk förmåga. Du är initiativtagande, noggrann och tycker om att ge service i världsklass.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 9 februari 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


27 november 2024

26 november 2024

Junior Accountant - Student

Junior Accountant - Student

26 november 2024