OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vill du bli en Multiekonom?
Multiekonomerna växer och har mycket spännande på gång. De behöver därför förstärka sitt team med en erfaren Redovisningskonsult.
Multiekonomerna erbjuder högkvalitativa konsulttjänster inom ekonomi, redovisning och löneadministration. På Multiekonomerna arbetar både Redovisningskonsulter och Redovisningsassistenter med målsättning att alltid ha kunderna i fokus där service och långsiktighet väger tungt.
Multiekonomerna har en familjär och prestigelös företagskultur där dem erbjuder en utvecklande roll i ett växande och nytänkande bolag. Tjänsten är för dig som är initiativtagande och som gillar att arbeta självgående med goda möjligheter till utbildning och utveckling inom arbetsområdena.
Arbetsuppgifterna kan variera från att biträda en mindre organisation med delar av bokföringen eller avstämningar av konton till att helt sköta all löpande redovisning, göra årsbokslut, deklaration, årsredovisning, hantera skatteinbetalningar och upprätthålla kontakter med myndigheter.
Din profil
Vi söker Dig som har arbetat som Redovisningskonsult i minst 3 år. Älskar du dessutom att ge service och skapa goda kundrelationer har du kommit rätt.
Vi ser gärna att Du har en relevant examen för yrket samt att du har erfarenhet av att upprätta bokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Du har kunskap om skatt och moms samt kan hantera bolagsbildning och ge service och rådgivning på ett förtroendeingivande och professionellt sätt till kunder.
Uppdragen är av skiftande storlek och inom många olika branscher, vilket gör arbetet utvecklande, omväxlande och socialt.
Du trivs med att arbeta digitalt i högt tempo och motiveras av utveckling och förändring. Du är resultatfokuserad, strukturerad och uttrycker dig väl i tal och skrift, så även på engelska.
Som Redovisningskonsult arbetar du konsultativt med mycket kundkontakt och vi lägger därför stor vikt vid dina personliga egenskaper. Meriterande är kunskaper i Fortnox och/eller Visma.
Start: Så snart som möjligt.Tjänsten är på heltid, tillsvidare.
Arbetsplats: Fina lokaler i centrala Stockholm.
Sista ansökningsdag
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.
Om kunden
http://multiekonomerna.se/
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638