OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Till vår kund söker vi dig som har arbetat några år med rekrytering och som har möjlighet att tillträda en ny tjänst omgående i Göteborg.
Du kommer självständigt att driva ett flertal rekryteringsprocesser inom fastighetsområdet. Fastighetstekniker, tekniska förvaltare och projektledare är exempel på tjänster som du kommer rekrytera till.
Arbetsuppgifterna innebär att:
- upprätta kravprofil
- skapa annons
- göra urval av sökande
- genomföra telefonintervjuer
- genomföra djupintervju
- ta referenser
- samt övriga arbetsuppgifter i samband med rekryteringsprocessen
I rollen kommer du samarbeta med t.ex. gruppchefer och projektledare i processen, men själv ta ansvar för att driva rekryteringsprocessen framåt.
Din profil
För att vara aktuell för uppdraget har du relevant utbildning inom personalområdet samt erfarenhet av att arbeta med rekrytering. För att klara av uppdraget har du kännedom om fastighetsbranschen/tekniska tjänster, troligen genom tidigare rekryteringar till liknande positioner. Du har förmåga att självständigt driva en rekryteringsprocess genom att upprätta annonser, sköta urval, hålla intervjuer och sköta referenstagning. Som person ser vi gärna att du är strukturerad, tydlig, flexibel och självgående. Samtidigt är det viktigt att du är initiativtagande och har god samarbetsförmåga.
Du kommer bli anställd av Arena Personal och uthyrd till vår kund. Uppdraget är på heltid, kommer starta omgående och pågå under 4-6 månader, med möjlighet till förlängning och anställning hos vår kund.
Vi erbjuder
Arena Personal matchar de bästa kandidaterna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Du får viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Arena Personal har drygt 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 konsulter verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902