Senior Site Administrator till globalt läkemedelsföretag

Senior Site Administrator till globalt läkemedelsföretag

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi för vår kunds räkning en Senior Site Administrator som vill stödja Site Senior Leadership i Uppsala. Vi söker dig som har förmågan att förutse behov, samla in och förbereda information för granskning samt har förmågan att organisera och prioritera på ett effektivt sätt. Är du dessutom en fena på MSOffice är jobbet som gjort för dig! Vi arbetar med urvalet löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för vår kunds räkning räkning en Senior Site Administrator till teamet i Uppsala. I rollen säkerställer du att arbetsplatsen fungerar smidigt genom att utföra en mängd olika administrativa uppgifter. Här kommer du bland annat arbeta med schemaläggning av möten, underhåll och uppdatering av dagliga kalendrar, utarbeta korrespondens/kommunikation, skapa kalkylblad och presentationer. Du kommer även fungera som administrativt stöd till platschefen och medlemmar i Sr:s ledningsgrupp.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Det är start så snart som möjligt och uppdraget kommer pågå i minst 4 månader framåt. Förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet finns chans till förlängning och anställning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Som Senior Site Administrator arbetar du i en varierad och spännande roll där bland annat följande arbetsuppgifter ingår:


* Tillhandahålla en mängd olika administrativa uppgifter och fungera som kontorsstöd
* Ansvara för kommunikation mellan Sr Ledarskap och platsavdelningar/funktioner
* Förbereda och presentera relaterade rapporter
* Säkerställa att material och rapporter för underskrift är korrekta och fullständiga
* Samla in och analysera data
* Ordnar resor, hotellboende och mötesplanering efter behov för Sr Ledarskapsteamet


VI SÖKER DIG SOM
- Har minst 3 års tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har rutiner och praxis för affärskommunikation
- Har tidigare erfarenhet av budgetering, journalföring, arkivering och inköpsmetoder.
- Har goda kunskaper inom MSOffice (Teams, Outlook, Word, Excel och PowerPoint)
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då arbetet sker på båda språken

Det är meriterande för tjänsten om du:


* Goda kunskaper i Adobe Acrobat
* Goda kunskaper i SharePoint


Som person är du:


* Självgående
* Kommunikativ
* Kvalitetsmedveten


Övrig information


* Start: Så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid
* Placering: Uppsala


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2023
  • Ansök senast: 7 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024