OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Malmö
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader, start enl. ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Must have solid experience from designing, documenting and communicating E2E solution architectures that span across a system landscape.
- Has experience from designing solution architectures for retail.
- Has experience from solution architectures based on Microsoft Dynamics 365 solutions like Business Central and Customer Engagement.
- Has experience from solution architectures in hybrid Cloud Environments (e.g. MS Azure and on-premises), this is a plus since that is what retail platform is based upon.
- Can collaborate with relevant stakeholders to shape ideas into IT architecture for business solutions improvements, describing the current and future state, guide and design the delivery of business solutions.
- Has experience from designing solution architectures in a retail environment and can understand retail operations as well as how the IT platforms used for running these processes fit together to enable them.
- Has leadership skills to create a clear target architecture and vision anchored with all relevant stakeholders.
- Has excellent analytical and conceptual skills. Able to see the big picture as well as the details and to structure information and derive conclusions and consequences out of them.
- Has good communication skills to establish clear channels to share information and knowledge.
- Is able to work in a dynamic environment, accept and embrace change.
- Has good level of English (verbally and in writing).
- Can travel internationally (approximately 20-30 days on a yearly basis).
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström