OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning dig som är en fena på Amadeus och trivs med att ha daglig kundkontakt.
Du kommer arbeta i en stor organisation med många duktiga kollegor på olika avdelningar. Utvecklingen går snabbt framåt på företaget och du behövs för att vara med och bygga en ny struktur!
Din dag kommer bestå av direktkontakt med kund via tfn/mejl/kö för att hjälpa till med flyglösningar via Amadeus. Det kan handla om nya flygalternativ, ombokningar, namnändringar, boka tilläggsprodukter, seating mm. Du trivs med att ge suverän service!
Som person ser vi dig som pedagogisk och gärna hjälper att lära ut till dina mer juniora kollegor vid behov. Du är flexibel och lösningsorienterad och van att ta eget ansvar.
Krav:
Goda till mycket goda Amadeuskunskaper är det mest primära. Outlook är du van att jobba i och engelska samt svenska både talar och skriver du obehindrat.
Anställningen är på heltid vardagar men visst helgarbete kan förekomma.
Placering på Stockholmskontor med möjlighet till hybridlösning 2 dgr/vecka
Start januari 2023 eller enligt överenskommelse