OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vår kund har som målsättning att ha marknadens i särklass bästa tekniska support som erbjuder en kundupplevelse utöver det vanliga. De söker därför nu en senior supporttekniker med inriktning på inbrottslarm till teamet i Stockholm. De söker målmedvetna personer som vill göra skillnad och som kan ta ansvar för hela supportprocessen, från att hantera inkommande supportärenden till att vara med och driva teknisk utveckling.
Som senior supporttekniker kommer du att vara med i ett erfaret team där ni tillsammans hjälper kunder med tekniska frågeställningar, både via telefon, mail, chat och ute på fältet. Kunderna är professionella säkerhetsinstallatörer, integratörer i grossistledet. Du utgår från kontoret i Årsta, strax söder om Stockholm, där du såväl reaktivt som proaktivt hjälper bolagets kunder. En viss del av arbetet sker ute på fältet där du träffar kunderna och stöttar i olika projekt och med driftsättningar. Du ansvarar för din del i kedjan, ingår i ett regionsteam och rapporterar till Teamleader och bolagets COO.
I arbetsuppgifterna ingår även att medverka på mässor, seminarier samt att på egen hand hålla i workshops med fokus på funktioner och kundnytta i våra system och produkter.
Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.
Din profil
För att klara att prestera väl i denna roll ser vi det som nödvändigt att du har erfarenhet från säkerhetsbranschen. Som person är du prestigelös, positiv, engagerad, strukturerad och stimuleras av att arbeta i ett högt tempo och tycker givetvis om att hjälpa kunder. Du har starkt fokus på att leverera och drivs av att nå och överprestera mot uppsatta mål. Du har minst fem års erfarenhet av inbrottslarm och behärskar vanligt förekommande inbrottslarmsystem och relevanta kringliggande produkter. Vi ser gärna att du har erfarenhet att hålla i utbildningar och är en person som kan vara med och utveckla supporttjänster. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter från leverantörsledet eller från installationsledet där du jobbat med support eller installation av relevanta produkter.
Till din hjälp kommer du att ha fullt stöd från både chefer och kollegor. Vår kund har bra och genomtänkta värderingar, arbetar långsiktigt och erbjuder dig en bra arbetsmiljö, god sammanhållning, kontinuerlig utbildning och goda villkor.
Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson