Sensor Försäkring söker fler försäkringsrådgivare till Umeå!

Sensor Försäkring söker fler försäkringsrådgivare till Umeå!

Arbetsbeskrivning

Det pågår en hel del spännande saker hos Sensor Försäkring i Umeå och de letar efter fler kollegor som kan börja i mars 2024! Här erbjuds du en plats i ett företag och ett team där gemenskap, öppenhet och glädje genomsyrar arbetskulturen. Det är en arbetsplats där du inte bara trivs utan också ges möjligheten att inleda din karriär med en mängd utvecklingsmöjligheter som sträcker sig framåt. Ansök redan idag - vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN

I rollen som försäkringsrådgivare kommer du bli en del av ett team på 100 medarbetare fördelat på kontoren i Umeå och Luleå. Kontoret i Umeå öppnades för cirka ett år sedan i härliga lokaler i Thulehuset och är idag 40 medarbetare. Som försäkringsrådgivare på Sensor Försäkring arbetar du med telefonen och datorn som dina främsta verktyg. Du behöver ingen tidigare erfarenhet, det viktigaste är att du är motiverad att lära dig! Du kommer till en början att genomgå en introduktion och utbildning innan du tar dina första samtal med kund.

Du erbjuds
- En ansenlig grundlön med en provisionbaserad del som grundar sig på kvaliteten i din rådgivning.
- Löpande coachning, utbildningar och alla certifieringar som krävs för att du ska vara trygg i din roll.
- En möjlighet att arbeta på en arbetsplats som präglas av glädje, öppenhet och gemenskap!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Kontakta nya kunder utifrån ringlistor och sälja in varumärket
* Boka in och genomföra kundmöten via telefon
* Arbeta med att upprätthålla långvarig relation med kunderna.
* Hjälpa kunder att jämföra och välja rätt försäkringar


VI SÖKER DIG SOM
I denna rekrytering finns endast ett enda krav; att du behärskar svenska flytande. Det är dock meriterande om du har erfarenhet av försäljning och bor i eller kring Umeå. Det viktigaste för att trivas och prestera i denna roll är dina personliga egenskaper. Vi söker personer som värdesätter utveckling, trivs med att bygga relationer och är intresserade av försäljning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och engagemang.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Serviceinriktad
- Resultatinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2024
  • Ansök senast: 5 februari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 december 2024