OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serena is the leader in Application Lifecycle Management for the Enterprise.With 29 offices in 14 countries, we are the largest independent company dedicated to helping IT capitalize on its software development initiatives.More than 15,000 organizations around the globe, including 96 of the Fortune 100 and 90 of the Global 100, rely on our industry-leading ALM solutions and expertise.For over 25 years Serena has been a leader and an innovator in the software change management industry.Today we continue to lead the industry by providing complete yet modular solutions that enable IT to seamlessly manage the enterprise software development process across global locations, platforms, and methodologies.In addition, these solutions increase and enhance collaboration and decision-making across IT.Ultimately Serena gives IT more power, at lower cost of ownership, to deliver business changing software.Serena Software Nordic AB söker nu en Administrativ Assistent med inriktining mot marknad Serena Software Nordic AB skall nu utöka sitt kontor i Stockholm och söker en Administrativ Assistent till sin säljorganisation.Som Administrativ Assistent skall du ge administrativt stöd till den svenska Country Managern samt säljarna på det svenska kontoret.Du kommer att rapportera direkt till Country Managern.Huvudsakliga arbetsuppgifter: . Ge dagligt administrativt stöd till säljteamet . Ansvara för olika arkiveringssystem . Producera rapporter vid efterfråga . Uppdatera och registrera information i företagets databas . Skapa Power Point presentationer och annat marknadsrelaterat material .Skriva brev samt ta mötesanteckningar .Boka resor och boende vid behov . Arrangera möten . Svara i telefon . Välkomna och ta emot besökare .Ta hand om post Erfarenhet och kunskap: . Minst två års erfarenhet av administrativt arbete . Goda kunskaper i Office Paketet . Svenska och engelska i tal och skrift .Mycket duktig på att kommunicera både i tal och text Personlighet: . Mycket välorganiserad .Lugn och professionell i en miljö där allt händer samtidigt . Vana av att bemöta personer på olika nivåer . Flexibel och anpassningsbar . Van att ta egna initiativ och arbeta självständigt Placering: Danderyd (100 meter från tunnelbanan) Start datum: så snart som möjligt I den här processen så samarbetar Serena Software Nordic AB med Hays Specialist Rekrytering.Märk din ansökan "Administrativ Assistent". Hays är specialister på att rekrytera specialister.Vi finns representerade i 25 länder i Europa, Australien, Nya Zeeland, Kanada, Brasilien, Mellanöstern och Asien.2005/2006 omsatte vi ca 26 miljarder SEK.Vi är noterade på Londonbörsen sedan 1958 och är idag ett av dess 250 största bolag.I Sverige är vi specialister inom våra affärsområden Ekonomi, Finans, IT, Marknadsföring, Försäljning, HR, Administration, Construction & Property samt Chefsrekrytering.På vår hemsida hittar du alltid våra aktuella tjänster samt information om några av de företag vi samarbetar med.Besök oss gärna på www.hays.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman