OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Då vår butiksansvariga efter många år har gått vidare söker vi nu efter en ny serviceinriktad och initiativrik butiksansvarig.Rollen innebär allt från schemaläggning och beställningar till beredning av smörgåsar och lunchmat.Du kommer att vara den person som ansvarar för det är ordning och reda i butiken samt att våra kunder får ett serviceinriktat och kunnigt bemötande. Idag är vi 20 personer som arbetar på Sergel Bageriet varav 7 personer i butiken.Du kommer inte att ha direkt personalansvar för dessa men väl en arbetsledande ställning med ansvar för bl.a. scheman och trivsel.Stämningen på bageriet är mycket god och vi trivs och har kul tillsammans. Vi söker dig med gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning och minst tre års erfarenhet av butiksarbete gärna i arbetsledande ställning.För att lyckas i arbetet krävs att du kan arbeta självständigt och inneha balansen mellan högt självförtroende och ödmjukhet, allt med en positiv attityd.Arbetet kräver att du pratar svenska flytande och har god datavana.Har du erfarenhet av livsmedelshantering är det mycket meriterande. Vi erbjuder en seriös och stabil arbetsgivare samt goda anställningsvillkor.Du kommer att få mycket ansvar och möjlighet till inflytande.Du kommer att arbeta nära platschef, bagare och konditorer.Vårt trevliga bageri är beläget vid Sergels Torg i centrala Stockholm.Tjänsten är på heltid och dina arbetstider blir 06.00 - 15.00, måndag till fredag. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00