OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cygate, Sveriges främste systemintegratör, erbjuder tjänster, produkter och lösningar inom säker IT-infrastruktur. Vi har kunder inom alla marknadssegment och förmånen att leverera trygghet och säkerhet till de viktigaste företagen och institutionerna i landet.Kunderna anlitar oss för att öka sin effektivitet och lönsamhet.Med optimal nätverkslösning utnyttjas processerna bättre och företaget blir därmed mer lönsamt. Huvudkontoret ligger i Solna i Stockholm och filialerna finns i Göteborg, Malmö, Umeå, Jönköping, Linköping Växjö, Gävle och Borlänge.I Sverige är vi 170 anställda. Vi är i en expansiv fas och behöver anställa en Service Account Manager till vår Avtalsgrupp.Dina huvudsakliga uppgifter blir att i samförstånd med säljorganisationen och kund ta fram olika typer av avtal såsom service- och driftavtal.Du kommer via säljare eller på egen hand att ha kundkontakt och du får agera säljstöd i form av beräkning av serviceavtalspriser vid prisförfrågningar samt upphandlingar. Arbetet innebär en del avtalsjuridiska frågor att hantera och emellanåt krävs en del leverantörskontakter avseende servicefrågor.För att klara jobbet ställer vi höga krav på noggrannhet och språklig förmåga såväl svenska som engelska.Du har mycket god datorvana (Officepaketet).Vi jobbar i en mycket teknisk miljö och om du har kunskap om eller intresse för IT-teknik så är det ett plus.Tjänsterna hos oss är i de flesta fall en kombination av självständiga insatser och lagarbete.Är du därför både självgående och en god lagkamrat så kommer du att trivas bra hos oss. Urval och intervjuer sker löpande. Vi bejakar mångfald och eftersträvar en jämn könsfördelning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rickard Birelius
+46 725098356
Fahbina Hussain
+46 725098052
Leif Ljungsäter
+46 76-762 62 35