Service Advisor till Intrums Delgivningsservice

Service Advisor till Intrums Delgivningsservice

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Nu söker vi en Service Advisor som har erfarenhet av administrativt arbete till Delgivningsservice på Intrum i Sickla. Deras rikstäckande delgivningsorganisation hanterar ett betydande antal uppdrag varje år och för att uppnå god geografisk täckning samarbetar de med lokala partners över hela landet. De tar hand om alla typer av delgivningsuppdrag, exempelvis energidelgivningar, partsdelgivningar och uppsägningar/villkorsändringar av lokaler. Låter detta som en tjänst för dig? Då kanske det är dig vi söker!

Om arbetsplatsen

Vi är ett engagerat team som arbetar administrativt med behandling av delgivningar. Vi söker nu en initiativtagande och prestigelös handläggare som gillar att arbeta med administration och problemlösning i nära samarbete med andra. I rollen som service advisor ingår registrering och redovisning av ärenden, hantering av inkommande post samt efterforskning av information. Du samverkar med delgivningsmän, kunder, myndigheter och kollegor för att hålla en hög lyckandegrad och servicenivå i alla kontakter. Du kommer bli en del av ett positivt och kunnigt team som tillsammans utvecklar arbetet och strävar mot gemensamma mål.

Arbetsuppgifter

Vår business handlar om att hjälpa andra: Vi hjälper dels företag att ha en smidig fakturaprocess och betalningshantering, som i sin tur bidrar till att vi hjälper företagen att få betalt. I ett senare led hjälper vi människor bli skuldfria. Dels hjälper vi företag att delge deras kunder information som är viktig för den juridiska processen. Vi vet att våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och arbetar aktivt för att erbjuda en riktigt bra arbetsmiljö, ett gott ledarskap och fina anställningsförmåner bl.a. ett generöst friskvårdsbidrag. Våra värderingar är levande i vardagen och vi vet att självledarskap och eget ansvar är nycklar till arbetsglädje och ett hållbart arbetsliv.

Formell kompetens

- Gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller administration
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och/eller kundservice är meriterande
- God datavana
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Du behärskar svenska i såväl tal som skrift
- Körkort och tillgång till egen bil

Personliga egenskaper

För att trivas i rollen som service advisor ser vi att du är en person med förmågan att prioritera och ta initiativ då arbetet ibland innebär korta ledtider och hastigt uppkomna situationer som ställer krav på detta. Vi tror att du har förmågan att arbeta strukturerat och noggrant, samtidigt som du får rutinuppgifter utförda på ett effektivt sätt. Du har kunden i fokus och en kreativ syn på ditt arbete som gör att du gärna tar initiativ till förbättringar av rutiner. Vi ser också att du har förmåga att bygga goda relationer och har lätt för att skapa ett givande samarbete med både kunder och kollegor. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom starkt självledarskap, ansvarstagande, noggrannhet och väl utvecklad samarbetsförmåga.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstid/Heltid/Stockholm
Det är ett konsultuppdrag till januari 2023 med goda chanser till förlängning och på sikt fast anställning.

Tillträdesdag

Omgående

Information

Sök gärna redan idag men senast den 16 juni 2022. Intervjuer sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2022
  • Ansök senast: 16 juni 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Delgivare sökes i Åre

Delgivare sökes i Åre

21 oktober 2024

Delgivare sökes i Nässjö

Delgivare sökes i Nässjö

21 oktober 2024

Delgivare sökes i Falköping

Delgivare sökes i Falköping

21 oktober 2024

Delgivare sökes i Sollefteå

Delgivare sökes i Sollefteå

21 oktober 2024