OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Awaze
Vi är Europas ledande leverantör av semesterbostäder med totalt 110 000 enheter på över 600 destinationer i 25 länder på hela kontinenten. Vårt syfte är enkelt - att glädja husägare och gäster. Företaget driver mer än 25 varumärken, däribland Cottages.com, NOVASOL, och Hoseasons.
Om jobbet
Semestern är för många årets bästa dagar. Vårt uppdrag på NOVASOL är därför att se till att de blir så bra som möjligt. För att lyckas med detta vill vi att våra medarbetare ska ha årets bästa dagar när de är på jobbet.
Hos NOVASOL är ingen dag den andra lik. Trots över 50 år i branschen fortsätter vi att utvecklas och förändring är en naturlig del av vår vardag. Löpande skapas nya roller och uppgifter - det finns egentligen inga begränsningar för vad som är möjligt.
I Sverige är vi idag marknadsledare och driver utvecklingen i vår del av branschen. Att hyra ett privatägt semesterhus är en stark uppåtgående trend. Branschens och vår egen utveckling är enorm och därmed behöver vi nu stärka vår organisation på vårt servicekontor i Ystad i syfte att ge en ökad service till våra gäster, husägare och partners. Vi erbjuder nu ett vikariat på 100% from 1 april och tom 31 augusti 2024.
Brinner du för att hjälpa våra gäster & husägare?
Tjänsten ingår i teamet för vårt servicekontor där vi för närvarande är 2 medarbetare. Arbetet går ut på att ta emot kunder som är såväl gäster som uthyrare på servicekontoret. Svara i telefon och på mail till våra kunder, servicekontor, partners och Europeiska medarbetare. Du kommer att hjälpa till vid nyckelutlämning, planering av extra service, boka kunders drömsemestrar, hjälpa till vid eventuella reklamationer och även vara behjälplig med att skriva texter om ex. olika destinationer. Trovärdighet, kunskap och service är ledord vilket gör att du inleder med en grundutbildning och därefter löpande stöd för att du ska känna dig trygg i rollen.
Vi erbjuder dig ett självständigt arbete med stort eget ansvar, där du samtidigt är en del av ett större team med härlig gemenskap där stöd och kundnöjdhet är centralt. Vi arbetar alla efter filosofin ”Count on me!” i en expansiv organisation där förändringar, nya arbetsrutiner och utmaningar speglar vår vardag.
Vem är du?
Då du är företagets röst och ansikte utåt, förutsätter vi att du som söker är förtroendegivande och ansvarstagande. Som person är du självgående, driven och resultatinriktad.
Tre grundbegrepp i vår verksamhet är kvalitet, service och trovärdighet. Detta innebär att du ska ha förståelse för vikten av långsiktig trovärdighet – vi måste alltid kunna hålla vad vi lovar!
Tjänsten ställer inga krav på tidigare utbildning eller arbetslivserfarenhet även om det är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. I övrigt är kunskaper i danska och tyska språket meriterande.
NOVASOL AB: Sedan starten 1968 - då utbudet bestod av 35 små stugor i Norge - har NOVASOL vuxit till att idag vara Europas ledande aktör med över 50 000 semesterbostäder i 28 länder. NOVASOL förmedlar kvalitetssäkrade semesterhus, stugor och lägenheter i bland annat Sverige, Danmark, Norge, Frankrike, Spanien, Italien och Kroatien. Koncernens huvudkontor är beläget i Köpenhamn och det svenska huvudkontoret ligger i Mölndal, strax utanför Göteborg. I Sverige är NOVASOL idag den klart största organiserade förmedlaren av kvalitetssäkrade semesterhus och stugor med drygt 3 000 uthyrningsobjekt fördelade över hela landet.
Marknaden för uthyrning av semesterbostäder har vuxit kraftigt de senaste åren eftersom allt fler vill ha utrymme, flexibilitet och unika upplevelser. Du kommer att arbeta på varumärket Awaze AB brandet (tidigare NOVASOL), som har det största urvalet av semesterhus i Sverige och över 50 000 semesterhus i hela Europa. Med mer än 50 års erfarenhet på marknaden vet vi en del om semesterbostadsuthyrning.