OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
1902 lyckades Willis Carrier få kontroll över inomhusklimatet tack vare upptäckten av modern luftkonditionering. Det var där Carriers historia började och är idag världsledande inom värme, luftkonditionering och kyla.
Nu har DU chansen att bli en del av denna framgångssaga då man söker en Serviceassistent med placering i Göteborg, Malmö eller Stockholm!
Rollen
Carrier erbjuder ett omfattande sortiment av klimatlösningar för hemmet eller kontoret såväl som för stora lokaler såsom arenor, sjukhus och köpcentra. Som Serviceassistant har du en nyckelroll på vår Serviceavdelning och erbjuder våra B2B kunder den bästa servicen.
Dina arbetsuppgifter består av:
- Fakturering på arbetet som serviceledarna/teknikerna utför och knyta ihop leverantörsfakturor till rätt order.
- Löpande kundkontakt och avstämning av det arbete som utförts av teknikerna
- Vanligt förekommande kontorsadministration
Du erbjuds
Här erbjuds du ett arbete i ett företag med en spännande historia världsledande i sin bransch. Du kommer att arbeta i ett positivt team oavsett ort och ta del av förmåner som rikskuponger, förmånliga friskvårdsbidrag och ett gott arbetsklimat.
Din profil
För att lyckas i rollen som Serviceassistent krävs:
- ekonomisk förståelse och erfarenhet av att fakturera serviceärenden samt ekonomiarbete.
- erfarenhet ifrån serviceyrket då du kommer ha en del befintliga kundkontakter
- goda datorkunskaper och kunskaper i Excel. Pyramid och ordersystemet SDF är en merit
Här är det viktigt att du är noggrann och ligger i fas med faktureringen för att komma till avslut varje månad. Du trivs att ha kontroll och struktur i ditt arbete och har lätt att ta till dig ny information.
Bra att veta!
Detta är ett långt föräldrar vikariat med anställning direkt hos Carrier. Tjänsten beräknas starta i April!
Intresserad?
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Eva Mellquist, telefonnummer 0708582386 på TEMP-TEAM.
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i närmare 40 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Christian Lindström
Daniel Hilvardén
Johanna Herrlander
Daniel Hilvardén
040-611 07 70
Daniel Hilvardén
040-611 07 68
Gunde Algebäck
Sanny Malmberg
040-611 07 61
Eva Engelbertsen
031-632078
Johanna Herrlander
0406110765
Eva Engelbertsen