Service Center-administratör

Service Center-administratör

Arbetsbeskrivning

RISE är en kraftsamling för den hållbara omställning näringslivet, samhället och världen behöver.

Som hela Sveriges forskningsinstitut jobbar vi med lösningarna och förutsättningarna som gör skillnad här och nu. Och med de kunskapsområden och tekniker som kan vara avgörande imorgon.

Mixen av roller, perspektiv och kompetenser ger oss och andra bättre förutsättningar i en komplex värld. Den gör också RISE till en utmanande och omväxlande arbetsplats, med möjlighet att göra det mesta. Oavsett vilket område du vill arbeta med, vilken yrkesroll du har eller vart i livet du befinner dig.

- Är du nyfiken på framtiden och vill göra skillnad?
- Vill du arbeta tillsammans med engagerande och kompetenta kollegor och ha stora möjligheter att själv påverka vad du vill arbeta med och hur du kan utvecklas?

I så fall kan vi nu erbjuda rollen som Service Center-administratör inom RISE koncerngemensamma funktion Ekonomi och verksamhetsstöd.

Om rollen
I rollen som Service Center-administratör kommer du att vara en nyckelperson med huvudsaklig uppgift att ta emot besökare, ta emot samtal från hela koncernen samt hantera digitala receptionstjänster i samverkan med IT.

Du ansvarar för bokning av konferensanläggningar, beställningar av förbrukningsmaterial samt ingår i informationsflödet gällande introduktionen av nyanställda.

Vidare har du hand om frågor rörande tex abonnemang för telefoni, posthantering och kontakt med leverantörer mm. Du rapporterar till Chef Service.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och 6 månaders provanställning kan komma att tillämpas. Placeringsort för tjänsten är Göteborg.

Vem är du? 
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som har ett eget driv och initiativförmåga, men tycker om att samverka med andra. Du är flexibel och serviceinriktad, prestigelös, kommunikativ och tycker om att hantera flera saker på en gång. Vidare har du gymnasieutbildning och god kunskap inom Office-paketet, har mycket goda kunskaper i språk, primärt svenska och engelska.

Meriterande är erfarenhet av att arbeta i affärssystemet IFS och Flow, samt att du har B-körkort.

Är vi rätt för varandra?
Inom RISE gillar vi olika och vi är övertygade om att mångfald bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Hos oss möts passionerade problemlösare för att lösa några av världens viktigaste, och kanske roligaste problem. Vi kan inte lova dig ett enkelt jobb, men vad vi kan lova dig är ett gäng engagerade kollegor och några riktigt spännande samhällsutmaningar att ta itu med. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö som ger dig utvecklingsmöjligheter både professionellt och personligt. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad på riktigt. Välkommen till hela Sveriges forskningsinstitut och innovationspartner.

Vill du veta mer?
Välkommen att kontakta Josefine Amundsjö, Chef Service, 010-516 50 20. Sista ansökningsdag är den 20 augusti 2021.

Facklig företrädare är Linda Ikatti, Unionen, 010-516 51 61 och Lazaros Tsantaridis, Sveriges Ingenjörer, 010-516 62 21.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligen då vi lyder under Lagen om offentlig upphandling.

Sammanfattning

Postadress

Brinellgatan 4
BORÅS, 50115

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024