OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du nyfiken på framtiden och vill göra skillnad? Vill du arbeta tillsammans med engagerande och kompetenta kollegor och ha stora möjligheter att själv påverka vad du vill arbeta med och hur du kan utvecklas?
I så fall kan vi nu erbjuda rollen som Service center-administratör inom den koncerngemensamma funktionen Fastighet & Service.
Om rollen
I rollen som Service center-administratör kommer du att vara en nyckelperson med huvudsaklig uppgift att ta emot besökare, ta emot samtal från hela koncernen samt hantera digitala receptionstjänster i samverkan med IT. Du ansvarar för bokning av större konferensanläggningar samt ingår i informationsflödet gällande introduktionen av nyanställda. Vidare har du hand om frågor rörande abonnemang för telefoni, tilldelning av ID-kort samt kontakter med telefoni- och växelleverantör.
Vem är du?
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som har ett eget driv och initiativförmåga, men tycker om att samverka med andra. Du är flexibel och serviceinriktad, kommunikativ och tycker om att hantera flera saker på en gång. Vidare har du gymnasieutbildning och god kunskap inom microsoftpaketet. Du har goda kunskaper i språk, primärt svenska och engelska.
Välkommen med din ansökan!
Låter detta intressant? Vi kan lova en spännande resa där vi tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor bidrar till en hållbar framtid och till att säkra ett försprång i den globala konkurrensen. Vill du vara med på resan?
Välkommen med din ansökan senast den 21 december 2021. För mer information om tjänsten, vänligen kontakta tf enhetschef Pia Björtén, tel 0730389962.
Våra fackliga representanter är Linda Ikatti, Unionen, 010-516 51 61 och Lazaros Tsantaridis, SACO, 010-516 62 21.
Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligen.