Service Center Coordinator - Finsktalande

Arbetsbeskrivning

GE Healthcare's Healthcare Systems business provides a wide range of technologies and services for clinicians and healthcare administrators that can help caregivers improve the consistency, quality and efficiency of patient care everywhere. These technologies advance every phase of patient care, from diagnostic imaging to routine testing to life-critical care. With X-ray, Women's Health, Computed Tomography, Magnetic Resonance, Molecular Imaging, Diagnostic Cardiology and Interventional technologies, GE creates industry-leading products that allow clinicians to see inside the human body more clearly than ever. In addition, with efforts in ultrasound, ECG, bone densitometry, patient monitoring, incubators and infant warmers, respiratory care, anesthesia management and a wide range of technologies and services for clinicians and healthcare administrators, GE's Healthcare Systems business enables clinicians to provide better care for millions of patients every day - from wellness checkups to advanced diagnostics to life-saving treatment.

Please send us your application via gecareers.com job nr (1981447) no later than August 25th.


I den här rollen ingår du i ett Service Center Team där du via telefon och mail kommer att ha tät kontakt med våra serviceingenjörer och kunder för att hantera inkommande serviceförfrågningar gällande vår medicintekniska utrustning. Till våra kunder hör framförallt personal på sjukhusens medicintekniska avdelningar. I denna roll har du ett stort ansvar som företagets ansikte utåt mot kunderna.

Vi söker nu en driven medarbetare med passande erfarenhet och goda språkkunskaper i finska.

Essential Responsibilities:
Planera, koordinera och prioritera serviceingenjörers uppdrag beroende på kompetens och tillgänglighet.
Ta emot inkommande kundsamtal och serviceförfrågningar.
Analysera kundärenden, fördela ut resurser och vidta rätt åtgärder.
Samarbeta med onlinetekniker för att leverera fjärrsupport.
Lägga in beställningar av reservdelar, följa upp ärenden och eskalera i organisationen vid behov.

Qualifications/Requirements:
Erfarenhet av liknande arbete med direktkontakt med kunder 1-2 år.
Tidigare arbetat med både interna och externa aktörer.
Förmåga att arbeta självständigt och ta reda på lösningar på egen hand.
Stark social kompetens.
Duktig på att kommunicera i tal och skrift.
Flytande finska, svenska och engelska.
God vana av Office-paketet, främst Excel och Outlook.

Desired Characteristics:
Förmåga att prioritera i stressade situationer utan att tappa fokus.
Analytisk förmåga, vana att hantera flera pågående ärenden samtidigt.
Effektiv och snabblärd.
Erfarenhet av system för att lägga beställningar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Lars Due-Sørensen
+47 67 21 36 49

Sammanfattning

Besöksadress

Björkgatan 30
Uppsala

Postadress

Björkgatan 30
Uppsala, 75443

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024