OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Semestern är för många årets bästa dagar. Vårt uppdrag på NOVASOL är därför att se till att de blir så bra som möjligt. För att lyckas med detta vill vi att våra medarbetare ska ha årets bästa dagar när de är på jobbet.
Hos NOVASOL är ingen dag den andra lik. Trots över 50 år i branschen fortsätter vi att växa och förändring är en naturlig del av vår vardag. I Sverige är vi idag marknadsledare och driver utvecklingen i vår del av branschen. De senaste åren har det varit en stark uppåtgående trend att hyra ett privat semesterhus medan vi under pandemin också har hunnit med att uppleva både mot- och medgångar. Branschens och vår egen utveckling är enorm och vi behöver stärka vår organisation på vårt lokala kontor i Ystad i syfte att ge en ökad service till våra husägare, gäster och partners.
Utveckla service mot våra husägare och gäster
Med denna tjänst är du, tillsammans med dina kollegor, de som utvecklar och koordinerar våra servicekoncept för våra husägare och gäster över hela Sverige. Arbetet innebär att analysera marknaden, utveckla samt lansera produkten operativt.
Du är en stor del av driften för vårt kontor i centrala Ystad där vi för närvarande har 3 arbetsplatser. Här hjälper du våra husägare och gäster med deras olika frågeställningar samt hanterar nyckelutlämning och bokning av servicetjänster. Trovärdighet, kunskap och service är ledord vilket gör att du inleder med en grundutbildning och därefter löpande stöd för att du ska känna dig trygg i rollen.
Tjänsten innebär mycket eget ansvar där du själv fattar beslut och finner lösningar på frågor av stor variation. Samtidigt är du en del av ett team med härlig gemenskap där stöd och kundnöjdhet är centralt. Vi arbetar i en expansiv organisation där förändringar, nya arbetsrutiner och utmaningar speglar vår vardag.
Vem är du?
Då du är företagets röst utåt, förutsätter vi att du som söker är förtroendegivande och ansvarstagande. Som person är du också självdrivande och en teamarbetare tillika resultatorienterad och problemlösare. Du har inga problem att arbeta i högt tempo med korta deadlines och samtidigt ha en god översikt.
Du har en eftergymnasial utbildning inom försäljning/service från högskola, KY eller IHM och minst några års arbetslivserfarenhet. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Kunskaper i andra språk är meriterande och då i synnerhet tyska.
Tjänsten:
Tillsvidareanställning med placering vid vårt kontor i Ystad, med start omgående. Heltid och provanställning 6 månader.
Ansökan
Vill du veta mer? Tag kontakt med vår Sverigechef, Linda Gullman på 0709-17 99 77 alt. linda.gullman@novasol.com.
Välkommen att skicka din ansökan märkt ”Ystad - Service Coordinator” till jobb@novasol.se. Sista ansökningsdag är 22/4. Då intervjuer görs löpande ber vi dig dock att skicka in din ansökan snarast.
NOVASOL
NOVASOL, dansommer och Ardennes-Etape, Friendly Rentals och Fincallorca utgör NOVASOL A/S som har huvudkontor i Virum, Danmark. Det svenska kontoret ligger i Mölndal. NOVASOL A/S har dotterbolag i 18 europeiska länder och fler än 57 kontor i Europa. NOVASOL A/S sysselsätter mer än 2 300 anställda och frilansare. NOVASOL har mer än 50 000 semesterbostäder i 26 länder. NOVASOL är en del av Awaze – Europas ledande organiserade förmedlare av semesterboenden och semesterbyar. För mer information besök novasol.se