Service Coordinator till Gilbarco!

Arbetsbeskrivning

Tycker du att det är spännande att arbeta i en föränderlig miljö med drivna kollegor? Drivs du dessutom av att komma på proffsiga lösningar av hög kvalitet, då har vi rollen för dig!

OM TJÄNSTEN
Som Service Coordinator på Gilbarco Veeder-Root AB får du möjlighet till ett stimulerande arbete där du erbjuds att vara med att stärka deras Shared Service Center. Samtidigt läggs stor vikt vid att du utvecklas i din roll och får bredda dina kunskaper. Bakom dig har du ett stabilt företag som är världsledande inom branschen. Tillsammans strävar de efter att fortsätta leverera service av högsta kvalitet för att se till att deras kundnöjdhet är i topp.

I rollen som Service Coordinator kommer du att ha ett huvudansvar att maximera kundnöjdhet och kostnadsoptimering genom samtalshantering, fakturering, planering och förbättringsarbete. På Gilbarco får du arbeta självständigt och ta mycket egna initiativ, tänka nytt och koordinera ärenden högt som lågt. Du är kundernas första kontakt vid felanmälan och du ansvarar för att uppdraget utförs inom tid och på ett kostnadseffektivt sätt.



Du erbjuds


* Ett mindre och sammansvetsat team med drivna kollegor
* Kontinuerligt och nära samarbete med ledningen
* En företagskultur som ger dig en stor möjlighet att göra skillnad och utvecklas


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Det är du som samordnar service på deras eftermarknad.
- Du analyserar, supporterar och koordinerar olika typer av felanmälningar, vilket betyder att du har många kontaktytor både internt och externt.
- Du är ansvarig för fältteknikerna och kommer att koordinera dessa på ett effektivt och optimalt sätt.
- Du kommer även att se till att resursplaneringen fungerar smidigt och stabilt, för att säkerställa att de arbetar med hela deras befintliga kapacitet.
- Du är fokuserad på service och har en positiv inställning och vill fortsätta bidra till den nuvarande positiva kundupplevelse på servicesidan.

VI SÖKER DIG SOM
- Har gymnasial utbildning samt erfarenhet av kundservice sedan tidigare.
- Har en administrativ bakgrund samt god vana vid att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då, både i tal och skrift.
- Har en mycket god datorvana, och tycker om att söka information för att finna lösningar och svar.
- Är noggrann, strukturerad och lösningsfokuserad.
- Gillar att jobba i många parallella processer samtidigt och i ett högt tempo. Du är nyfiken och initiativtagande, visar man framfötterna finns goda chanser att utvecklas tillsammans med företaget.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Bromma


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2022
  • Ansök senast: 12 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024