OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Service coordinator ansvarar du för vår reception och är den sammanhållande länken mellan våra hyresgäster, externa besökare och kollegor. Du välkomnar alla och är den som alltid skapar en god stämning med ett leende på läpparna och du fokuserar på att erbjuda alla du möter fantastisk service i världsklass. Det gör du genom att hela tiden ligga steget före och förutse vad våra hyresgäster, besökare och kollegor behöver. Du planerar också tillsammans med dina kollegor det dagliga arbetet och ser till att konferenser, möten och event löper friktionsfritt. Du kommer arbeta nära vår Community Manager och övriga kollegor i servicedeskteamet och tillsammans ser ni till att optimera och ständigt vidareutveckla ert arbete. Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Leda arbetet i receptionen, leverera service i världsklass och skapa en god stämning som sprider sig bland hyresgäster, externa besökare och kollegor.
Se till att receptionen är bemannad och att alla sysslor utförs dagligen enligt våra rutiner.
Koordinering av det dagliga operativa konferens- & eventarbetet samt att aktivt delta i driften av event och konferens.
Aktivt medverka till att skapa, upprätthålla och utveckla vårt community genom kontakter och relationer med interna och externa parter.
Stötta Community Manager med diverse uppgifter.
Hålla dig uppdaterad kring och utveckla rutiner och processer och när du ser behovet; komma med förbättringsförslag som utvecklar vårt arbete.
Vem du är
Vi ser gärna att du har jobbat i hotellreception eller liknande under ett par år och är redo för en ny utmaning. Du är den som gillar att jobba i ett litet team där din roll är bred och du får ta ett stort eget ansvar. För att trivas hos oss ser vi att du är en flexibel person som är engagerad i allt du tar dig för, du tar gärna egna initiativ och inspireras av att vara i en entreprenöriell, snabbfotad och föränderlig verksamhet där den ena dagen aldrig är den andra lik. Du drivs av att integrera med nya människor och det är naturligt för dig att sprida glädje omkring dig. Du har en genuin önskan om att leverera service och sätter alltid laget före jaget. Då vi verkar i internationella sammanhang är det viktigt för oss att du är obehindrad i det engelska språket i både i tal och skrift. Och förresten, hos oss är det kontorstider så inget jobb på sena nätter eller helger.
Vad GoCo erbjuder dig
Hos oss får du vara en del av ett innovativt företag där mycket spännande saker kommer att hända de närmsta åren. Dessutom kommer du in i ett tidigt skede och kommer tillsammans med oss vara delaktig i att fortsätta utveckla serviceteamet och din egen roll och det kommer finnas möjlighet för dig att på sikt specialisera dig på de delar som du brinner extra mycket för.
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar GoCo med rekryteringsföretaget Jerrie. Vid frågor är du välkommen att maila ansvarig rekryteringskonsult, Jonna Berglöv på jonna.berglov@jerrie.se. Du ansöker med bifogat CV och personligt brev på jerrie.se. Urval sker löpande så ett tips är att söka tjänsten så snart som möjligt, dock senast den 29 mars.