OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varmt välkommen till Helsingborgs enda internationella första klass hotell.
Känner du att det är dags att flytta karriären ett par steg uppåt och är intresserad av att utvecklas vill vi välkomna dig in till vår hotellfamilj med 14 500 hotell på de mest fantastiska platser. Din resa börjar hos oss i Helsingborg där vi har ambitionen att vara ett av de tio bästa Radisson hotellen i EMEA (Europa, Middle East, Africa).
För dig som idag arbetar inom service och/eller studerar men insett att världen innehåller pärlor som Maldiverna, Seychellerna eller Berlin så är detta den perfekta rollen. Vi har inom Winn Business School och Radisson Academy unika möjligheter att tillse ditt behov av vidareutbildning och via vårt nätverk är världen öppen för dig.
Konferensvåningen består av 8 lokaler med plats för 10-220 gäster i varje.
Tillsammans med byggnationen av vår nya Cocktailbar så kommer vi ha fyra unika mat och dryckesupplevelser på Radisson Blu Metropol:
Nellys Food Etc, internationell mat av hög kvalité serverad från vårt öppna kök
A little party, utnämnd till en av världens bästa Champagnebarer med över 300 sorters Champagne på glas.
Den nya baren
Super breakfast, vår dagliga frukostbuffé och a la carte frukost som nominerats som Sveriges bästa och är etta på Tripadvisor i Helsingborg.
Service Crew Meeting and Events Timanställning vid behov enligt överenskommelse
Under den kompetenta ledningen från Sophia, söker vi dig som vill arbeta med oss i samband med konferenser. Du tycker om att möta gäster och ge en oförglömlig upplevelse med stor ”anledning att återvända” känsla. Ni gör ett schema som baserar sig på när det är efterfrågan på konferenser.
Du kommer att ingå i ett härligt team där vi tillsammans skapar en fantastisk arbetsplats och mötesplats för våra gäster. Du bjuder på dig själv, är engagerad i kollegor och gäster på hotellet och har nära till skratt och bus.
Du är ett glittrande stjärnskott som med entusiasm tar dig an både fikaservering och bråkiga IT uppkopplingar. Ofta har gästen en speciell vision om vad hon önskar. Vi finns där för att uppfylla den.
Tycker du att det här låter spännande så passa på och sök.
Det vi erbjuder dig är en roll där du jobbar som Service Crew - Meeting and events men även kan jobba på övriga avdelningar på hotellet och sprida din passion.
Sista ansökningsdag är 20220220
Hotellet ägs och drivs av Winn Hotel Group AB (https://www.winn.se/) som äger, driver och utvecklar hotell med personlighet, engagemang och glädje.
Winn Hotel Group driver även sina egna affärsakademi kallad Winn Business School (https://www.winn.se/winn-business-school/).
Vi är medlemmar av Visita
English
A warm welcome to Helsingborg's only international first class hotel.
If you feel that it is time to move your career a few steps upwards and are interested in developing, we would like to welcome you to our hotel family with 14,500 hotels in the most fantastic places. Your journey begins with us in Helsingborg where we have the ambition to be one of the ten best Radisson hotels in EMEA (Europe, Middle East, Africa).
For those of you who currently work in service and / or study but have realized that the world contains pearls such as the Maldives, Seychelles or Berlin, this is the perfect role. We at Winn Business School and Radisson Academy have unique opportunities to meet your need for further education and through our network, the world is open to you.
The conference floor consists of 8 rooms with room for 10-220 guests in each.
Together with the construction of our new Cocktail Bar, we will have four unique food and drink experiences at Radisson Blu Metropol:
Nelly's Food Etc, international food of high quality served from our open kitchen
A little party, named one of the world's best Champagne bars with over 300 kinds of Champagne by the glass.
The new bar
Super breakfast, our daily breakfast buffet and a la carte breakfast which has been nominated as Sweden's best and is number one on Tripadvisor in Helsingborg.
Service Crew Meeting and Events Hourly employment if required by agreement
Under the competent management of Sophia, we are looking for you who want to work with us in connection with conferences. You enjoy meeting guests and providing an unforgettable experience with a great "reason to return" feeling. You make a schedule that is based on when there is a demand for conferences.
You will be part of a wonderful team where together we create a fantastic workplace and meeting place for our guests. You treat yourself, are engaged to colleagues and guests at the hotel and are close to laughter and mischief.
You are a sparkling shooting star who with enthusiasm takes on both coffee service and noisy IT connections. Often the guest has a special vision of what she wants. We are there to fulfill it.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Blomqvist
+46 70 1602761
Charlotta Olsson
+46 70 610 8767
Maria Tallén
+46 8 745 75 61
Nicklas Södervall
Madeleine Tempé
+46 8 470 91 01
Madeleine Tempé
+46 8 470 91 01