OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Tror du på att goda relationer och samarbeten skapar bättre och mer lönsamma affärer? Då har vi kanske jobbet för dig! Som Service Delivery Manager, SDM, hos Teleperformance ansvarar du för relationen mellan kunden, produktionen samt Teleperformance stödfunktioner. Arbetet innebär att bygga och upprätthålla en stark, långvarig relation med kunden och på så sätt uppnå produktionsmålen. SDM driver all operationell utveckling av kunduppdraget tillsammans med kunden och Teleperformance produktionsorganisation. Med god förståelse om kundens struktur, mål och förväntningar är det SDM som identifierar och skapar förbättringar i produktionen och kundrelationen. SDM driver och leder månads- och kvartalsuppföljningsmöten med kunden. Att bevaka och agera på de nyckeltal som satts för kunduppdraget samt att stödja produktionen i leveransen av uppdraget ingår även i arbetet.[ För att lyckas bra i arbetet behöver SDM hålla sig uppdaterad om tekniska lösningar på marknaden, kundens förväntningar samt förändringar på marknaden och i branschen. Även att följa de standardiseringar som finns inom Teleperformance, vår strategi samt noggrann uppföljning av uppdragets finansiella rapportering är viktigt. Vi söker dig som är driven, strukturerad och engagerad. Att arbeta mot högt uppsatta mål ser du som en utmaning och du tycker om att arbeta i ett högt tempo. [ Du är en stark ledarprofil som gillar att arbeta självständigt men även drivs av att leda och motivera andra i sitt arbete att nå uppsatta mål. Du är kommunikativ och lyhörd och har förmågan att hitta lösningar som driver arbetet framåt. Kravprofil: *[[ [Tidigare erfarenhet från branschen är meriterande. *[[ [Flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. *[[ [Mycket goda kunskaper inom MS Office. *[[ [Mycket goda kommunikationsfärdigheter, verbalt och skriftligen. *[[ [Mycket god kunskap om supportprocessen och kundens roll i relationen. *[[ [Hög kompetens om IT och dess effekt och påverkan för kunduppdraget och[[[ [ [ [ Telepperformance. *[[ [Kunskap om Teleperformance applikationer Avaya och Teleopti är meriterande. *[[ [God analytiskförmåga. Start enligt överenskommelse.[
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman