OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tekniskt intresserad administrativ problemlösare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
Vi söker dig som vill vara navet i det vi gör och ansvara för leverans och service mot våra kunder och partners. Som lockas av att koordinera och projektleda service och installation av våra desinfektionslösningar inom hotell och fastighet, industrin, offentlig verksamhet och lantbruk.
Om rollen
Som service delivery manager är du en viktig del av ett spännande tillväxtbolag med stort fokus på miljö och innovation.
Du ansvarar för vår leverans och servicehantering och att vi agerar på ett sätt som minst motsvarar våra kunders behov. I arbetsuppgifterna ingår att planera, projektleda, boka och övervaka service- och installationsärenden, samt följa upp utfall mot målbild. Du leder förbättringsaktiviteter gällande leverans och serviceprocesser där det behövs, tar ägarskap över reklamationer och problemställningar hos kunder och strävar alltid efter att hitta en bra lösning.
Som ansvarig för vårt serviceteam och supporterar våra tekniker gällande deras dagliga arbete. Som länk mellan dem och våra kunder sköter du all serviceadministration och fakturering.
Rollen förutsätter initiativkraft, ansvarstagande, planeringsförmåga och mod att prioritera.
Kortfattat omfattar rollen följande arbetsuppgifter:
• Ansvara för leveranser och installation till våra kunder, agenter och partners
• Planera besök/arbetstid för serviceteam
• Övervaka maskinstatus och larm
• Projektledning av interna och externa projekt inom ditt område
• Hantera inkommande order
• Kontrollera/följa upp information i CRM-system
• Övervaka/kommunicera tillgänglighet/produktionskapacitet internt
• Rapportera, sammanställa statistik och följa upp utfall mot plan (KPIer)
• Supportera agenter och partners
• Ansvara för hantering och utveckling av kundkontakter
• Utbilda/supportera tekniker i administrativa system
• Samarbeta med säljorganisation/produktion m fl interna avdelningar
• Hantera reklamationer och felanmälningar för rätt kundtillfredsställelse
• Hantera övriga administrativa arbetsuppgifter
Resor i tjänsten kan förekomma. Tjänsten är på heltid. Fast lön och förmåner enligt överenskommelse.
Din profil
Du kommer att trivas hos oss om du levererar en hög servicenivå både internt och externt, ser ordning och reda som en självklarhet, gillar administration och har lätt för kontakter med människor i olika roller.
Du är strukturerad i din planering, men stresstålig och klarar att hantera oväntade situationer när de uppstår. Du präglas av en ambition att utvecklas och ta ägandeskap för dina ansvarsområden.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och förutsätter att du är en lyhörd problemlösare. I det ligger att vara driven, framåt och proaktiv, anpassningsbar och bekväm med att arbeta i högt tempo. Därtill arbetar du gärna både självständigt och flexibelt tillsammans med kollegor.
Erfarenhet av kundservice, systemvana, teknisk förståelse och erfarenhet av att koordinera uppdrag inom service eller installation värdesätter vi högt.
Vi expanderar internationellt och önskar därför att du har en god känsla för både talad och skriven engelska och svenska. Förstår du därtill norska och danska är det positivt.
Kortfattat tror vi att de här sex orden stämmer in på dig:
• Serviceinriktad
• Ansvarstagande
• Nyfiken
• Modig
• Prestigelös
• Driven
Om Anolytech
Svenska Anolytech utvecklar och säljer sedan 2005 en alkoholfri och cirkulär desinfektionsteknik som avdödar bakterier, virus, mögel, svampar och sporer genom miljövänlig desinficering av vatten, händer och ytor.
När verksamheten startade var många skeptiska till Anolytechs miljövänligare metod för att desinficera vatten utan kemikalier. 17 år senare banar en allmänt ökande miljömedvetenhet väg för ett teknikskifte från kemikaliebaserad till Anolytechs miljövänliga desinficering. Att tekniken certifierats enligt ledande standards för hand- och ytdesinficering bidrar till ett ökande intresse från kunder i nya branscher.
Verksamheten sysselsätter 12 medarbetare i Sverige, med huvudkontor i Östra Balkåkra utanför Ystad som bas. Dotterbolag i Norge och partners i Danmark, Finland och Spanien servar kunder inom hotell och fastighet, industrin, offentlig verksamhet och lantbruk.
Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan senast X! Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till VD Sandra Lindström (0737-57 32 38 alt sandra.lindstrom@anolytech.com).
Den här rekryteringsprocessen hanteras av oss på Anolytech och vi undanber oss därför alla samtal och eventuella förslag från rekryterings- och bemanningsföretag. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Som en del i rekryteringsprocessen ingår bakgrundskontroll av slutkandidat.
Anolytech vill vara en attraktiv arbetsplats. Därför värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.