OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Arbetet som Service Delivery Manager innebär att du är företagets operativa ansikte utåt mot kunden. I din roll har du daglig kontakt med kunden och ansvarar för att uppdraget sköts enligt såväl kundens som Teleperformances riktlinjer. Du ansvarar för att de mål som finns nås på ett effektivt sätt och jobbar ständigt med att utveckla uppdraget. Du ska hela tiden ligga steget före och arbeta proaktivt för att upprätthålla[ en stark och varaktig relation med kunden och ha dennes verksamhet i fokus. I arbetsuppgifterna ingår att stödja den dagliga driften av uppdraget och du skall fungera som en mentor för det operativa teamet. Du är vår kontaktperson mot kunden och ansvarar för att eskalera eventuella problem, förmedla nödvändig information samt säkerställa att samtliga KPIer nås. Som person är du driven och strukturerad. Att sträva mot högt uppsatta mål ser du som en utmaning och du tycker om att arbeta i högt tempo. Du är en stark ledarprofil som gillar att arbeta självständigt och[ du är duktig på att fatta rätt beslut och förmedla dessa till dina medarbetare. Du är kommunikativ och lyhörd och har förmågan att hitta lösningar som driver uppdraget framåt. Du måste även ha goda ledaregenskaper. Vi söker dig som har erfarenhet av att driva projekt och är van vid att jobba med kundrelationer. Vi ser gärna att du har utbildning inom ekonomi och du ska behärska engelska flytande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman