OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Service Delivery Manager hos vår kund Rg19 är det du som ansvarar över att kunderna får den bästa möjliga servicen. Det här är en kritisk roll där du står för driv och utveckling på en hög nivå. Du är länken mellan kund och produktion och här får du chansen att både utveckla processer och fördjupa kundrelationer. Det här är jobbet för dig som är en driven teamplayer, tycker om service och att utveckla leveranser, affärer och relationer.
Ansvarsområde och uppgifter
I rollen arbetar du med att vårda relationer till kunder och bidrar till RFIs/RFPs för tjänster från leverantörer. Du driver processen för att säkerställa att alla inom det operativa teamet har rätt förutsättningar och kunskaper för en effektiv lösningshantering. Du driver utvecklingen i linje med affärskrav och kontinuerlig utrullning av nya tjänster och anpassningar. Du kommer även att arbeta med att:
Säkerställa att kvalitetstjänster levereras enligt uppsatta mål
Utveckla processer gällande kvalitet och kundnöjdhet
Ha förvaltningsmöten med kunden och uppföljning av KPI
Statistik- och rapportframtagning
Utveckling av relationer och tjänster mot befintliga kunder
Internt samarbete med sälj-, marknad-, produkt- och supportavdelning
Ansvara för kundavtal, kundnöjdhet och processer kopplade till rollen
Profil
För att passa in i rollen tror vi du har erfarenhet av att ha arbetat med IT-leveranser tillsammans med externa parter. Du har genom din erfarenhet skaffat dig stor förståelse för kunden och lägger vikt vid att arbeta strukturerat. Du har sannolikt erfarenhet av projektledning inom området, något vi tror är fördelaktigt i rollen. Vidare har du:
Kandidatexamen eller civilingenjör inom relevant IT- eller teknikområde
Du är väl bevandrad inom kundservice och är en utomordentlig kommunikatör
Du har ett strukturerat och organiserat arbetssätt och fungerar bra i team såväl som självständigt
Övergripande teknisk förståelse och kunna identifiera utvecklingsmöjligheter, risker och problem
Förståelse för organisatoriska frågor, utmaningar och processer
Du är flytande i både svenska och engelska
Utbildning i ledarskap är meriterande
Varför Acely?
Acely är en av Sveriges främsta leverantörer av konsulter och kompetens inom IT och Tech. Vi har sedan 2012 fått företag och personer att växa genom att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Vi jobbar i hela Sverige men har vår utgångspunkt i Stockholm. Genom vår specialistkunskap skapar vi jobbtillfällen och bidrar till framtidens teknologi.
Allt vi gör bottnar i ett starkt personligt engagemang, där våra kunder och konsulter utgör kärnan. Vi bygger långsiktiga relationer och tror på tydlig kommunikation, tillförlitlighet och väl utvecklade processer.
Vi är inget vanligt konsult- och rekryteringsföretag. Vi är ett av Sveriges marknadsledande IT-konsultbolag som erbjuder seniora konsulter, där kompetens, kvalitet och människa står i centrum.
Jag vill bli en del av Acely!
I den här tjänsten blir du inledningsvis konsult hos Acely och arbetar hos vår kund Rg19.
Vi välkomnar dig med din ansökan snarast och urval sker löpande.
Ytterligare frågor? Kontakta ansvarig Talent Acquisition Manager Tove Svansson, tove.svansson@acely.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Olin Hall
Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall
Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson
Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström
Marie Jensen