OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge bra service och har goda ledaregenskaper? Har du dessutom erfarenheter inom Quality Assurance? Ett stort framgångsrikt företag som utvecklar smarta betallösningar är på jakt efter en Service Delivery Manager som ska axla ansvaret för att säkerställa en hög servicenivå och kundnöjdhet globalt. Låter det intressant? Då tycker vi att du ska läsa vidare!
Om tjänsten
Nu finns möjlighet att få jobba i en spännande och energifull arbetsmiljö hos vår kund som utvecklar smarta betallösningar. Tjänsten är placerad på kundens huvudkontor i hjärtat av Stockholm och du kommer anställas direkt av kund.
Dina arbetsuppgifter
Som Service Delivery Manager kommer du bidra med kunskap för att säkerställa bolagets kundnöjdhet globalt och identifiera förbättringsmöjligheter. Genom ett tight samarbete med bolagets Quality Leads och Operations Leads från samtliga marknader världen över, som alla rapporterar till dig, kommer du bland annat:
Implementera kvalitetsramverk och processer, anpassade efter olika marknader
Analysera och identifiera trender och förbättringsmöjligheter inom området kundnöjdhet
Säkerställa att bolagets outsourcingleverantörer når upp till satta KPI:er
Stötta och vägleda bolagets Quality Leads (i Europa, USA, UK, Australien)
Dina egenskaper
Vi söker dig som med ambition och driv hanterar ditt arbete på ett lösningsorienterat och professionellt sätt. Vi ser gärna att du har arbetat med Quality Assurance tidigare och känner dig trygg i en ledande och coachande roll. Med tidigare operativ kundtjänsterfarenhet har du både djup förståelse för och aldrig sinande nyfiken på hur man skapar bäst möjliga kundupplevelse. Det här är ett bolag där arbetsmoralen är hög, där kunderna kommer i första hand och medarbetare inte nöjer sig med mindre än prestationer av högsta kvalitet. Som en social och kommunikativ lagspelare kommer du uppskatta det täta samarbetet som finns internt. Utöver goda resultat skapar detta även starka interna relationer och en stolthet att tillhöra företaget.
Låter det här som din nästa utmaning? Vi ser fram emot din ansökan redan idag! För denna tjänst vill vi att du skickar in din ansökan på engelska.
Vi söker dig som har:
Minst gymnasial utbildning
Tidigare arbetat inom service och/eller kundsupport
Tidigare arbetet i en ledarroll, ex. projektledare och/eller teamleader
Kunskaper och erfarenhet inom Quality Assurance
Goda analytiska färdigheter
Flytande kunskaper i engelska, i tal såväl som i skrift
Plus i kanten:
Eftergymnasial utbildning
Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidareanställning direkt hos kund. Tillträde enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32065 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet.